Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jälla tjallare! Öhhh du får en skvätt Lagavulin om du håller tyst! ;)

Vet inte.. är det verkligen gott??
:halsasatan

Jupps! *hick*

Okayrå... det är ju trots allt fredag! Jag kniiiper då... :D

trevlig helg alla glada!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kalla mig tant en gång till om du vågar... :mad:

Det ska fan jobba :arsele av sig på en fredag. Bångstyriga projektgrupper göre sig icke besvär på j-a fredag med skallebank. :brinnerup

:D Damen i fråga är lite kinkig denna dag och uppskattar inte skön sjungande vänner kl 0600 på morgonen :):rolleyes:
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
:D Damen i fråga är lite kinkig denna dag och uppskattar inte skön sjungande vänner kl 0600 på morgonen :):rolleyes:

Skit oxå att jag såg detta först nu...:D Inte hade väl lilla söta jag ringt inte..... :rolleyes:

På tal om det, var är alla fylle-mess till mig VA???? Nästa blecka kommer jag ta detta till en ny nivå Yasha, var så säker. Tänk dig fylla, nakenhet och den åranscha så har du mina tankar just nu :yoparty
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Skit oxå att jag såg detta först nu...:D Inte hade väl lilla söta jag ringt inte..... :rolleyes:

På tal om det, var är alla fylle-mess till mig VA???? Nästa blecka kommer jag ta detta till en ny nivå Yasha, var så säker. Tänk dig fylla, nakenhet och den åranscha så har du mina tankar just nu :yoparty
Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Du är så himla EcKliG! :zpy

Dessutom har jag aldrig skickat fyllemess till dig, det är bar du som skickar så'nt. Och hotar med MMS... :skrämd

LESKITT!!! :fyllisar

Välkommen upp till norra slumområdet och parta lite, vi kan sitta i varsitt rum och essemmessa! :lol

:D Damen i fråga är lite kinkig denna dag och uppskattar inte skön sjungande vänner kl 0600 på morgonen :):rolleyes:

Jag är inte kinkig.
Du är knäpp.
:dummer
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Du är så himla EcKliG! :zpy

Dessutom har jag aldrig skickat fyllemess till dig, det är bar du som skickar så'nt. Och hotar med MMS... :skrämd

LESKITT!!! :fyllisar

Välkommen upp till norra slumområdet och parta lite, vi kan sitta i varsitt rum och essemmessa! :lol

YOU WISH!
Har nog kommit på hur du funkar min bästa S. nusktant... :hihi
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Skit oxå att jag såg detta först nu...:D Inte hade väl lilla söta jag ringt inte..... :rolleyes:

På tal om det, var är alla fylle-mess till mig VA???? Nästa blecka kommer jag ta detta till en ny nivå Yasha, var så säker. Tänk dig fylla, nakenhet och den åranscha så har du mina tankar just nu :yoparty

:D just Åransch är bra å hota med :D

Jag är inte kinkig.
Du är knäpp.
:dummer


:D:tungan Å jo nog är du kinkig här är man snäll och ringer och sjunger för dej och du frustar och kallar mej knäpp :va ansåg mej väldigt snäll jag :D:rolleyes:
 
Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Faen vad underbart härlig tid att glida hemifrån!
grattis! not...
Men jag ska försöka tänka på dig.. risken är väl bara att jag sover då... :hihi

Fobier har jag en viss vana av.. Dock inga egna...
Vad ska hända när du ringer?? Vad händer om du ringer fel??

:mad:
Lyckades få mej en timmes härlig sömn innan väckarklockan ringde vid halv 3. Bristen på sömn började märkas då vi stannade till vid en mack vid ett tillfälle för att handla dricka och jag försökte betala med mitt körkort två gånger innan jag hittade rätt. -_- Givetvis stupade jag isäng så fort jag kom hem vid 2. Vaknade för en halvtimme sen... :glömdet Annars var det roligt idag. :)

Jag har ingen aning. Tycker bara det är riktigt jobbigt av nån anledning att ringa. Att jag gör bort mej på nåt sätt. Att jag inkräktar och hon blir störd av det. Nu var jag dessutom tvungen att leta upp hennes nummer eftersom vi inte har nån telefonlista i klassen och hon förväntade sej knappast att just jag skulle ringa. Det gjorde ju det ännu jobbigare för såhär har det aldrig varit förrut. Aldrig grinat förrnär jag skulle ringa nån. Och ringer jag fel så blir det genast lite jobbigare eftersom jag redan tagit mod till mej att ringa en gång och nu måste jag göra om det. -_- Blä. Jobbar på detta dock.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:Tycker bara det är riktigt jobbigt av nån anledning att ringa. Att jag gör bort mej på nåt sätt. Att jag inkräktar och hon blir störd av det. Nu var jag dessutom tvungen att leta upp hennes nummer eftersom vi inte har nån telefonlista i klassen och hon förväntade sej knappast att just jag skulle ringa. Det gjorde ju det ännu jobbigare för såhär har det aldrig varit förrut. Aldrig grinat förrnär jag skulle ringa nån. Och ringer jag fel så blir det genast lite jobbigare eftersom jag redan tagit mod till mej att ringa en gång och nu måste jag göra om det. -_- Blä. Jobbar på detta dock.

Men skicka ett SMS då, eller om du vill vara ambitiös så kan du skicka röksignaler...:D
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jag har sagt det förut, jag säger det igen. Du är så himla EcKliG! :zpy

Dessutom har jag aldrig skickat fyllemess till dig, det är bar du som skickar så'nt. Och hotar med MMS... :skrämd

LESKITT!!! :fyllisar

Välkommen upp till norra slumområdet och parta lite, vi kan sitta i varsitt rum och essemmessa! :lol
Jag är på väg igenom en bag-in-box för att överleva den obligatoriska middagen med päronen imorgon, kan dra ett mess inatt innan jag lägger mig :D Tyvärr står Lillan i garaget numera då jag inte får tjockisen genom förrådsdörren efter montering av Barkbusters men jag har kvar KTM rimstripes till ett däck som jag kan dra runt något annat cylinderformat innan jag skickar ett MMS :hihi
:D just Åransch är bra å hota med :D

Jepp, bra att man har en att tillgå numera om Darkwing kaxar till sig för mycket... :D
Har en känsla av att jag kommer att få äta upp detta till våren om vi besöker människobyn...
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Men skicka ett SMS då, eller om du vill vara ambitiös så kan du skicka röksignaler...:D

:D
Funderade på SMS men hon märker inte alltid när hon får mess så bestämde mej för att ringa. Är nog bra att försöka ringa iallafall för att försöka komma över fobin någorlunda iallafall. Kommer snart att behöva få tag på en praktikplats och arbetsgivarna kanske inte blir så intresserade om man skickar SMS istället för att ringa. SMS säger väl inte direkt att man visar framfötterna. :D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:D
Funderade på SMS men hon märker inte alltid när hon får mess så bestämde mej för att ringa. Är nog bra att försöka ringa iallafall för att försöka komma över fobin någorlunda iallafall. Kommer snart att behöva få tag på en praktikplats och arbetsgivarna kanske inte blir så intresserade om man skickar SMS istället för att ringa. SMS säger väl inte direkt att man visar framfötterna. :D

Jo, det är bra att öva...:) Jag har lärt mig att är det ett samtal man tycker är jobbigt att ringa så ska man börja med det så är det avklarat sen.:)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jaha, när man FÅR sova, då är den där j-a gammeln framme och väcker en. :mad:

Jaja, mer tid över för allt som ska göras. Champagnen ligger på kylning, jag ska baka parmesankex, rulla lax och parmaskinka (inte ihop), lägga cevichen i marinaden, förbereda kycklingen och röra ihop en chokladmousse. :brinnerup

Någonstans under tiden ska jag se till bli ägare till ett par underbara jimmy Choos... :)

Se'n är det :fyllisar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag är på väg igenom en bag-in-box för att överleva den obligatoriska middagen med päronen imorgon, kan dra ett mess inatt innan jag lägger mig :D Tyvärr står Lillan i garaget numera då jag inte får tjockisen genom förrådsdörren efter montering av Barkbusters men jag har kvar KTM rimstripes till ett däck som jag kan dra runt något annat cylinderformat innan jag skickar ett MMS :hihi


Jepp, bra att man har en att tillgå numera om Darkwing kaxar till sig för mycket... :D
Har en känsla av att jag kommer att få äta upp detta till våren om vi besöker människobyn...

:D Japp de kommer du säkert få så håll tillbaka på julmusten iallafall :) Så kanske de blir bar en halv död :)

Jaha, när man FÅR sova, då är den där j-a gammeln framme och väcker en. :mad:

Jaja, mer tid över för allt som ska göras. Champagnen ligger på kylning, jag ska baka parmesankex, rulla lax och parmaskinka (inte ihop), lägga cevichen i marinaden, förbereda kycklingen och röra ihop en chokladmousse. :brinnerup

Någonstans under tiden ska jag se till bli ägare till ett par underbara jimmy Choos... :)

Se'n är det :fyllisar

:D Ja se jag var snäll denna gång iallafall :):tungan
:tummenupp Men de är bra att nån mer än jag vågar vara snäll och väcka fröken :krama
Jaha ska du shopa på H&M i dag med andra ord :näsblod stackars alla som ska handla där denna dag.....massa folk blir det.
 
Last edited:

Nicotin

Guest
gääääsp....kaffe..gottis....

Undrar om pluggen e sjuk el nått..inga fredags tjoohoo inlägg...har han blivit omvänd till måndagstalliban kanske ??
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jaha, när man FÅR sova, då är den där j-a gammeln framme och väcker en. :mad:

Men vafan, vilken jävel! Du du får ge'n stryk!:fakta:mad:

gääääsp....kaffe..gottis....

Undrar om pluggen e sjuk el nått..inga fredags tjoohoo inlägg...har han blivit omvänd till måndagstalliban kanske ??

U wish! Det är troligare att jag säljer hojen och donerar pengarna till miljöpartiet!:mad::mad:
 
Last edited:
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top