Skriv-vad-du-vill-tråden

gooooooooood mooooooooorning denna vackra
MÅNDAGsmorgon!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååå vilken bra dag det kommer att bli, ett alldeles förtjusande mejl i inboxen på jobbet i morse,,,,,,

Berätta nuuuuuuuuuuu... :D

Last edited:
:tummenupp:tummenupp

Igår ställdes lille Ivan inför vintern....

Ok...
Själv ska jag fan försöka komma ut på vägarna några gånger till innan det blir vinter...
De har än en gång kastat tärning på smhi och säger att det blir varmt som fan o sol till slutet av veckan... YEY... *asg*

Ok...
Själv ska jag fan försöka komma ut på vägarna några gånger till innan det blir vinter...
De har än en gång kastat tärning på smhi och säger att det blir varmt som fan o sol till slutet av veckan... YEY... *asg*

Har ju åretruntförsäkring så han kan rullas ut igen om andan faller på...

ÄNTLIGEN

MÅÅÅÅNDAG...

Tjoohooo tillbaka till jobbet igen alla glada..semestern är slut för läänge sen..

den bistra kalla mörka vintern är snart här..

Har ju åretruntförsäkring så han kan rullas ut igen om andan faller på...

Ja det är smidigt.. samma här... :D
Plus att jag behöver inte ens åka nånstans för att komma till hojen... hehe

ÄDIT!!!!!
Va fan din inbox är full... Rensa...

Jag måste ju dessvärre göra pluggen lite besviken den här måndagen och säga att det inte
är jättedödligt med just den här måndagen, skönt att vara tillbaka till jobbet så man får lugn och ro.... :) Sen tror jag det hjälpte lite med att man fick köra hoj (som en jävla galning) till jobbet imorse... Tur inte farbror blå var med i köerna... Då hade jag fått gå till jobbet i ett halvår minst... :D
Nästa måndag är jag iaf tillbaka i hata måndagar mode igen! :D

Jag måste ju dessvärre göra pluggen lite besviken den här måndagen och säga att det inte
är jättedödligt med just den här måndagen, skönt att vara tillbaka till jobbet så man får lugn och ro.... :) Sen tror jag det hjälpte lite med att man fick köra hoj (som en jävla galning) till jobbet imorse... Tur inte farbror blå var med i köerna... Då hade jag fått gå till jobbet i ett halvår minst... :D
Nästa måndag är jag iaf tillbaka i hata måndagar mode igen! :D

:FU: :gnissla :huvet :FU:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååå vilken bra dag det kommer att bli, ett alldeles förtjusande mejl i inboxen på jobbet i morse,,,,,,

Inte nyfiken... utan grattar bara då jag misstänker goda nyheter på jobbfronten.

:tummenupp:tummenupp

Igår ställdes lille Ivan inför vintern....

Själv kommer jag köra oktober ut... och ja jag vet, du har 27års mer mc-erfarenhet än jag men jag föredrar gärna hoj framför bil så länge det inte snöar... så mycket smidigare i rusningstrafiken. :)

Inte nyfiken... utan grattar bara då jag misstänker goda nyheter på jobbfronten.

Inget på jobbfronten alls, tyvärr.

Själv kommer jag köra oktober ut... och ja jag vet, du har 27års mer mc-erfarenhet än jag men jag föredrar gärna hoj framför bil så länge det inte snöar... så mycket smidigare i rusningstrafiken. :)

Smidigt med kommunalt, sitta ned å lyssna på bok,,,,,

Last edited:
Inget på jobbfronten alls, tyvärr.

Smidigt med kommunalt, sitta ned å lyssna på bok,,,,,

Ok.

Kommunalt är nog det värsta transportsätt jag vet... att behöva trängas med främmande människor som inte hittat till duschen, pratar om allehanda saker man inte ville veta om, har mördarblickar och framförallt sitter och nyser sina allehanda förkylningar på en själv.

Ok.

Kommunalt är nog det värsta transportsätt jag vet... att behöva trängas med främmande människor som inte hittat till duschen, pratar om allehanda saker man inte ville veta om, har mördarblickar och framförallt sitter och nyser sina allehanda förkylningar på en själv.

Hmmm 0530H så är det bara några vilsna byggjobbare på bussen, gott om benutrymme...

Flextid is da shit!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...