Izah
Tant Rosa
Go´morron!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååå vilken bra dag det kommer att bli, ett alldeles förtjusande mejl i inboxen på jobbet i morse,,,,,,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Go´morron!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååå vilken bra dag det kommer att bli, ett alldeles förtjusande mejl i inboxen på jobbet i morse,,,,,,
*ingen blev nyfiken*
Typ bara JÄTTENYFIKEN!!!
gooooooooood mooooooooorning denna vackra
MÅNDAGsmorgon!!!
Berätta nuuuuuuuuuuu...![]()
O du fick svar på det PM-et...![]()
Igår ställdes lille Ivan inför vintern....
Ok...
Själv ska jag fan försöka komma ut på vägarna några gånger till innan det blir vinter...
De har än en gång kastat tärning på smhi och säger att det blir varmt som fan o sol till slutet av veckan... YEY... *asg*
Har ju åretruntförsäkring så han kan rullas ut igen om andan faller på...
Jag måste ju dessvärre göra pluggen lite besviken den här måndagen och säga att det inte
är jättedödligt med just den här måndagen, skönt att vara tillbaka till jobbet så man får lugn och ro....Sen tror jag det hjälpte lite med att man fick köra hoj (som en jävla galning) till jobbet imorse... Tur inte farbror blå var med i köerna... Då hade jag fått gå till jobbet i ett halvår minst...
Nästa måndag är jag iaf tillbaka i hata måndagar mode igen!![]()
Igår ställdes lille Ivan inför vintern....
Inte nyfiken... utan grattar bara då jag misstänker goda nyheter på jobbfronten.
Själv kommer jag köra oktober ut... och ja jag vet, du har 27års mer mc-erfarenhet än jag men jag föredrar gärna hoj framför bil så länge det inte snöar... så mycket smidigare i rusningstrafiken.![]()
Inget på jobbfronten alls, tyvärr.
Smidigt med kommunalt, sitta ned å lyssna på bok,,,,,
Ok.
Kommunalt är nog det värsta transportsätt jag vet... att behöva trängas med främmande människor som inte hittat till duschen, pratar om allehanda saker man inte ville veta om, har mördarblickar och framförallt sitter och nyser sina allehanda förkylningar på en själv.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |