Skriv-vad-du-vill-tråden

Fast nu var det tre köer.....gick i snigelfart i typ 40 minuter.....klockan 21:10 på kvällen.............lite tröttsamt faktiskt!

Hade alla lagt sig i en fil i GOD tid hade det ju garanterat rullat fortare förbi bygget................MIN teori!! ;)

Jag håller med din teori då jag också tror att det går fortare istället för att folk skall in och det blir inbromsningar... men likförbannat så är det rekommenderat att göra på det viset.

Jag håller med din teori då jag också tror att det går fortare istället för att folk skall in och det blir inbromsningar... men likförbannat så är det rekommenderat att göra på det viset.

Rekomenderat att göra vadå? Inte ta hänsyn i trafiken....

Glad att jag inte åker hoj till jobbet längre - morgontrafiken i Sthlm e inte att leka med...

den är alltför diskret...
ska se till att plocka ut hälften av gelen så det blir mer glitter kvar... då borde färgen bli mer skarp... hehe

Gå måjjon.

Fika, leverera lite doningar, skriva några fakturor sen till ön med massa vänner.
Tänker inte klaga.....:D

Gå måjjon.

Fika, leverera lite doningar, skriva några fakturor sen till ön med massa vänner.
Tänker inte klaga.....:D

Halllåååå??? Vadå till ön o helg o skräp...
Mina kläder då???
Hmmm... det där kan misstolkas... :tuttar Mohahahaa...
Nej vi fixar sen på vintern.. :) Ha en underbar helg på ön.. *kram på dig*

Halllåååå??? Vadå till ön o helg o skräp...
Mina kläder då???
Hmmm... det där kan misstolkas... :tuttar Mohahahaa...
Nej vi fixar sen på vintern.. :) Ha en underbar helg på ön.. *kram på dig*

Så får det bli raring !
Du har inget gift som biter på impotenta, citronätande, pensioners-surkukar i 30års åldern.
I och för sig inte mer irriterande än ett kliande myggbett men vill utrota packet ändå.

Så får det bli raring !
Du har inget gift som biter på impotenta, citronätande, pensioners-surkukar i 30års åldern.
I och för sig inte mer irriterande än ett kliande myggbett men vill utrota packet ändå.

Hmmmm... ska fundera på saken gullet... Kan nog komma på nått som utrotar dessa... ;)

Så får det bli raring !

Haha, vänta bara till 40-strecket är passerat, då biter inte ens en atombomb!:yoparty

tadjiki-STAN blir det inte, nu är det några -stan kvar att vänta på svar från......

Annars får jag väl bli en bitterfitta som Barbro på jobbet, igår på fikat bräker hon ur sig "jag är så jefla trött på allt, jaghar jobbat här i 20 år (ptja bara n sådan sak) och nu struntar jag i det här,jag tänker bara vänta in pension" (hon har 10 år kvar).

tant blev så paff så jag gick bara därifrån fast jag ville säga, sök ett annat jobb då så slipper vi dig förpesta vår arbetsdag........

Nejdå, jag vet att du inte gör det... men jag vågar sätta pengar på att det sitter sådana individer på avdelningarna där de granskar vanliga deklarationer också.

Då kommer jag och hämtar mina pengar då i och med att det alltid är nyanställda som granskar deklarationer och det är något som man gör under en kort tid, man måste vara en xtremt bitter människa om man har den inställning på sitt 1a jobb....

Då kommer jag och hämtar mina pengar då i och med att det alltid är nyanställda som granskar deklarationer och det är något som man gör under en kort tid, man måste vara en xtremt bitter människa om man har den inställning på sitt 1a jobb....

Ah ok, ja det var ju lite upplyftande att höra i alla fall.

tadjiki-STAN blir det inte, nu är det några -stan kvar att vänta på svar från......

Annars får jag väl bli en bitterfitta som Barbro på jobbet, igår på fikat bräker hon ur sig "jag är så jefla trött på allt, jaghar jobbat här i 20 år (ptja bara n sådan sak) och nu struntar jag i det här,jag tänker bara vänta in pension" (hon har 10 år kvar).

tant blev så paff så jag gick bara därifrån fast jag ville säga, sök ett annat jobb då så slipper vi dig förpesta vår arbetsdag........

NEJ!
Det finns ingen som helst anledning att bli sådan.
Jag jobbade på ett kommunalt bolag förut dör jag och en annan tjej var de enda under 30 alla andra var + 50!
Jag svor till mig själv att aldrig någonsin sitta och spy pest och elände över mitt jobb på arbetstid och pracka på min bitterhet på andra som kanske trivs och tycker det är roligt.
Vi tog upp det på en konferens och sa att det måste bli ett slut annars skulle vi ta annat arbete, chefen blev ganska paff!

Ah ok, ja det var ju lite upplyftande att höra i alla fall.

Att nyanställda granskar deklarationer.....:confused:

NEJ!
Det finns ingen som helst anledning att bli sådan.
Jag jobbade på ett kommunalt bolag förut dör jag och en annan tjej var de enda under 30 alla andra var + 50!
Jag svor till mig själv att aldrig någonsin sitta och spy pest och elände över mitt jobb på arbetstid och pracka på min bitterhet på andra som kanske trivs och tycker det är roligt.
Vi tog upp det på en konferens och sa att det måste bli ett slut annars skulle vi ta annat arbete, chefen blev ganska paff!

Sån tänker inte jag heller att bli men det är svårt när man hör det konstant på fikaraster och möten osv.....

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...