sege
Fy fan jävla skit-
Iceman1975 skrev:Då är jag coolare än dig eftersom jag hängt här längre??![]()
![]()
![]()
JA, klart, jag är tönt.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Iceman1975 skrev:Då är jag coolare än dig eftersom jag hängt här längre??![]()
![]()
![]()

sege skrev:JA, klart, jag är tönt.![]()

Miss_Orchidee skrev:Glöm nu inte
Bild
status
Inkomst
kön
sexuell läggning'
![]()
SISU skrev:
Bild
status
Inkomst
kön
sexuell läggning
Vikt !
......91 kg har jag ju sagt.Långa farbron skrev:Sluta ,vad tar du mig för .....en billig slampa![]()
Nej nu är det bra......91 kg har jag ju sagt.

Iceman1975 skrev:Då är jag coolare än dig eftersom jag hängt här längre??![]()
![]()
![]()
Lotta skrev:Öhhh..du.... 91 kilos billiga slampan.......![]()
![]()

Lotta skrev:Vettu....JAG KAN MEKKA![]()
![]()

Antingen missförstod du mig eller jag dig, men det är inget fel på de övriga trådarnas innehåll. Jag tycker bara att det är ett meningslöst forum om man startar en ny tråd med i princip bara ett "hej". Tycker ni jag har fel?Macho Woman skrev:Eller så är det vi gamlingar som vant oss så vi forumet att vi blivit insnöade och inte skriver något intressant längre...
Långa farbron skrev:come and get me
Ähh det kan alla,men kan du diska ?![]()
:cornJag lovar att ändra det. Det skrev jag när det funtionen precis kom, för då tyckte jag att det började lukta lunarstorm om det hela... Och det är inte bra. Men jag lovar att ändra detLotta skrev:äh..de är väl ok att bara skriva hej...
Presentera dig kan du ju göra i profilen, och skrivbordet eller vad det nu heter. Firefly, du har ju i allafall börjat skriva något. Skriv något vettigt själv där i stället för Är deT HäR lunAR elLEr?? eller hur det nu stod..... Där är det väl meningen att man ska dela med sig av sig själv, om man nu har lust med det.
valmers skrev:Hej, jag är en grinig jävel. Mor åt gröt, far åt helvete.
Långa farbron skrev:come and get me
Ähh det kan alla,men kan du diska ?![]()

Lotta skrev:off kåours kan aj diska....Det vet du!!!!
Jag kan allt, allt allt....jag kan engelska med
![]()
???Långa farbron skrev:Du är fantastisk![]()
I kan dyschka med.
Vad har du mekat för något???
Lotta skrev:Typ..tagit ur batteriet...... men det satt stenhårt...
)|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |