Skriv nåt vettigt...

Långa farbron skrev:
Inte illa..inte illa.

( du vet att du måste ta bort sadlen innan :7peta )

Tror det var "stafettpinnen" hon menade... :7peta :rolleyes:

Förresten du e ju van vid o byta batterier i din "stafettpinne" eller Lartes kanske kör "the real thing" på dig? :7peta

Solid snake skrev:
Tror det var "stafettpinnen" hon menade... :7peta :rolleyes:

Nej, du det var allt mc:batteriet jag pratade om inte "stafettpinnen". Min "stafettpinne" är dieseldriven ....... :fatta!

Och farbrorn, jag tog bort sadeln....*lovar* :)

Lotta skrev:
Nej, du det var allt mc:batteriet jag pratade om inte "stafettpinnen". Min "stafettpinne" är dieseldriven ....... :fatta!

Och farbrorn, jag tog bort sadeln....*lovar* :)

Bra visste jag kunnde lita på dig,hur går det med dom lurviga sakerna ,har dom kommit hem ännu ???

*dieselpower*

Långa farbron skrev:
Bra visste jag kunnde lita på dig,hur går det med dom lurviga sakerna ,har dom kommit hem ännu ???

*dieselpower*

Nääeee......de har inte kommit hem än, den lilla som de lurviga befann sig runt har skymtat förbi då och då, senast i dag faktiskt just för att äta mat, blixt visit på ca 20 minuter.....sen *poff* ..gone again....

@Långa farbrorn, Lotta mfl: Ni kanske kan PM:a varandra eller skapa en egen tråd för ert interna snack? :)

Här "gnäller" vi på nykomlingarna och spammar sedan tråden totalt = :huvet

sandstream skrev:
@Långa farbrorn, Lotta mfl: Ni kanske kan PM:a varandra eller skapa en egen tråd för ert interna snack? :)

Opp, opp, opp...stopp och belägg!! Sedan när blev vi "vi"...??? :va

Jag har inte "gnällt" tvärtom. Det var det någon annan som gjorde det.....alltså gnällde... :tungan

;)

sandstream skrev:

Jo tjena....gå och sälj en tv eller något :tungan

Här skall inte gnällas på nya medlemar,dom får väl skriva vad dom vill.

Sen om jag och Lotta vill disskutera saker som du inte har bakgrundsfakta till betyder ju inte nödvändigtvis att det är en PM disskution. :rolleyes:

Last edited:
Långa farbron skrev:
Jo tjena....gå och sälj en tv eller något :tungan

Här skall inte gnällas på nya medlemar,dom får väl skriva vad dom vill.

Sen om jag och Lotta vill disskutera saker som du inte har bakgrundsfakta till betyder ju inte nödvändigtvis att det är en PM disskution. :rolleyes:
Frågan är vad er diskussion har med något att göra i den tråd? :rolleyes:

sandstream skrev:
För vad? ;)
Det är bara lite trist att läsa inlägg i en tråd för alla mellan ett par personer som bara gäller dem.

Hej, hej :hej

Tycker nog att det är tråkigare att läggs upp en tråd där det dikteras vad folk ska skriva om och allra helst när ni som nu har hållit till här längre än de som precis har kommit, inte själva har gjort som ni säger att de ska göra.

Och tråkiga inlägg som är folk emellan och helt oförstående för alla andra finns väl i varenda tråd i stort sett...?? Så, nu har du också skrivit dumma saker i fel sorts tråd...

Nä fan, nu ska jag sova, upp och jobba i morgon......natti natti.

(ps: mina smailisar har försvunnit finns bara några kvar, har använt slut på alla? ds)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman