<Skriv ett personligt meddelande>

Dags för mig att krypa till korset:
jag har msn och jag har ett personligt meddelande.
Å andra sidan, till mitt försvar, så är meddelandet "a general sentiment" (vad det nu heter på svenska): can winter plz f**** off?!

Så nu har jag avslöjat mina innersta hemligheter här... vilken lättnad!! ;)

Jag har en jävel nu:
Ute
Jaha, stäng av datorn då för fan.
Har kommit på en annan irri grej:
Folk som väljer en smile/symbol att lägga före sitt namn så de automatiskt ska hamna högst upp på kontaktlistan. Så jävla lågt. Och inte är det ovanligt heller. Skaffa riktiga vänner för fan säger jag bara.

Jag har en jävel nu:
Ute
Folk som väljer en smile/symbol att lägga före sitt namn så de automatiskt ska hamna högst upp på kontaktlistan. Så jävla lågt. Och inte är det ovanligt heller. Skaffa riktiga vänner för fan säger jag bara.
Vad är värst, att de sätter smileyn framför sitt namn eller att du har dem i din kontaktlista?

Jag har en jävel nu:
Ute

ta bort alla från kontaktlistan så ska du se vad lugnt och skönt det blir :D

Jag har en bekant som har en 25 meter lång jädra harang på japanska :mad: Vad är vitsen? Hur många fattar japanska?
Man blir förbannad. :mad:

Jag har en jävel nu:
Ute

Loggade in förut idag, 12 stycken var online och alla hade status "upptagen/strax tillbaka/på lunch. Logga ut och stäng av om man nu inte är där för fan!! :mad:

Vad är värst, att de sätter smileyn framför sitt namn eller att du har dem i din kontaktlista?

En högst berättigad fråga faktiskt.
Jag har en som jag varje dag får koncentrera mig för att inte ta bort från listan, men det är något med självplågeri jag njuter av. Jag trivs av at tse personen lägga ut sitt miserabla liv till allmän beskådan och törsta efter uppmärksamheten (den inte får av mig).

Idag, 23:23 - spara inlägg rapportera inlägget #168
Markus
"2008 års retorikmästare"

Men det där är ju precis samma fjortis grejj ju!!!

En högst berättigad fråga faktiskt.
Jag har en som jag varje dag får koncentrera mig för att inte ta bort från listan, men det är något med självplågeri jag njuter av. Jag trivs av at tse personen lägga ut sitt miserabla liv till allmän beskådan och törsta efter uppmärksamheten (den inte får av mig).

haha detta var en av de roligaste läsningarna på länge:tuttar
på min msn har jag en där det står: har idag haft en underbart kul dag, roligt...(stått så i en vecka nu):confused:
på en annan står det: saknar dig..kom hem...

håller med om att det kan bli lite väl mycket som skrivs. men jag störs inte av det:)

och.. på min egen står: vill du ligga:tungan

Jag har en jävel nu:
Ute

Markus för fan, skärp dig. Det är inte konstigare ä
n att skriva "2008 års retorikmästare" i sin avatar....
Däremot byter du inte text lika ofta som många (de flesta??) på msn.
Men möjligheten finns!

(Varför ser jag inte dig på msn?)

Markus för fan, skärp dig. Det är inte konstigare ä
n att skriva "2008 års retorikmästare" i sin avatar....
Däremot byter du inte text lika ofta som många (de flesta??) på msn.
Men möjligheten finns!

(Varför ser jag inte dig på msn?)
1. Han har skrivit det OVANFÖR sin avatar. :mattias
2. Han har tröttnat på dig och blockerat dig.

Om man vill förinta någon på sin MSN utan att den får reda på det, är det Blockera- eller Ta bort kontakt som gäller?

Nu fan räcker det med en dels meddelanden, det blir rensning.

Varför duger inte bara det ena?
Och, syns det hos mottagaren?

Därför att om du bara blockerar så ser du ju ändå deras personliga meddelanden. Tar du bara bort så slipper du se dom, men de personerna kan lägga till dig igen. Blockerar du och tar bort så slipper du se deras irriterande meddelanden samt att de personerna kan inte lägga till dig mera. Och mottagaren märker bara att du aldrig är online, aka inget.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti