<Skriv ett personligt meddelande>

Något som är infantilt roligt är att ändra meddelandet på sina kompisars msn. "Onanerar" är en klassiker.

Något som är infantilt roligt är att ändra meddelandet på sina kompisars msn. "Onanerar" är en klassiker.

Eller aktivera "Visa vad jag lyssnar på" samtidigt som man lägger lite filer som heter "bögsex.mov" "feta_kerstin_analt.mov" osv i en mapp på skrivbordet.

Antingen gör man en spelningslista och startar uppspelningen och lämmnar den på random-repeat (med spelaren minimerad), eller så skyndar man sig hem och väntar tills man ser att dom spelas upp ändå... :D

Det är då man ska komma med gliringar!

PRRF, MSN-Messenger är för folk som inte vet vad Pidgin eller Adium är. Det är va jag kallar bra chat klienter, inte massa jävla lull lull, utan bara själva klienten och lite inställningar.

PRRF, MSN-Messenger är för folk som inte vet vad Pidgin eller Adium är. Det är va jag kallar bra chat klienter, inte massa jävla lull lull, utan bara själva klienten och lite inställningar.

Ja det låter ju skitkul att chatta med någon av de åtta andra användarna runtom i världen varav fyra av dem är dina korridorsgrannar på LIU.

Spela roll vilket program man använder, bara man kan kommunicera...:va

Ja det låter ju skitkul att chatta med någon av de åtta andra användarna runtom i världen varav fyra av dem är dina korridorsgrannar på LIU.

Det går ju även att chatta med folk som använder MSN-messenger ect, även om man använder dem program som skribenten ovan nämnde:dummer :7peta

Tackar. Man känner sig sjukt gubbig när cheyerna drar till med sådant språk :mad:

edit: Ja det var ju inte helt enkelt att räkna ut det där med ballongknuten..

Om dina offer använder sig av LOL så är de för gamla. Eller så tittade de helt sonika ner i fram på småbrallan din. :fakta

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla