<Skriv ett personligt meddelande>

Men det står ju att man ska skriva ett personligt meddelande, hur kan man klaga på att folk skriver personliga meddelanden då?

Det står inte "Skriv ett dagboksinlägg och berätta för hela din lista om din dag/kille/skola/bil/lunch/liv/whatever"

gizzehqa5.jpg

Nu sover "블๑gizZeh!~ " :gnissla

Markus..nu skall du inte vara sån...du brukar ju ha "målar tånaglarna" och "jag älskar dig gulljumpa" på ditt meddelande.

Dubbelmoral..man blir förbannad :mad:

*tihi*

när jag klarade MC kortet skrev jag "Äntligen, nytt KK", folk missförstod mig

Jag brukar ha "Aktivera vad jag lyssnar på" på personligt meddelande, så man ser helt enkelt vilken låt jag lyssnar på för tillfället...

Jag brukar ha "Aktivera vad jag lyssnar på" på personligt meddelande, så man ser helt enkelt vilken låt jag lyssnar på för tillfället...

Jo det är ju ok, ända tills man glömmer bort det och sen vet alla på ens MSN-lista att man brukar lyssna på Thord-Peterz - Kramgoa bugglåtar.mp3 :huvet

På jobbet får jag ständigt höra hur bra MSN är. Vad är det som är bra med att ha en massa folk som stör en hela tiden :va
Mail, där går gränsen.

Jo det är ju ok, ända tills man glömmer bort det och sen vet alla på ens MSN-lista att man brukar lyssna på Thord-Peterz - Kramgoa bugglåtar.mp3 :huvet

Ja eller bigmouthfuls - jenaveve jolie (beautiful mexican-indian-aztec) - see 8th street latinas - jenaveve jolie & ass parade - futbol follies &.wmv

På jobbet får jag ständigt höra hur bra MSN är. Vad är det som är bra med att ha en massa folk som stör en hela tiden :va
Mail, där går gränsen.

Man lär sig snabbt att alltid vara "Offline", största fördelen är snabb kommunikation samt att man ser sina hotmail direkt när de kommer.

Markus skrev:
Har en kille här på forumet t.ex. - han skriver "Återhämtning".
Dina MSN-vänner bryr sig inte om att du varit och tränat. Faktiskt inte.

Jag har också honom på MSN. :mad:

Man lär sig snabbt att alltid vara "Offline", största fördelen är snabb kommunikation samt att man ser sina hotmail direkt när de kommer.

http://mess.be/ kan du ladda ner en patch, så att du kan ta bort texterna om du tycker dom är jobbiga. Finns en massa grejer som du kan ta bort.. typ allt..

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!