<Skriv ett personligt meddelande>

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag hatar verkligen när folk flitigt använder den funktionen i MSN. :mad:
Det är i princip alltid något skryt, typ: ":-) Ny bil idaaaaaaaaaaag" eller något otroligt ointressant i stil med "Känner mig lite ledsen på grund av en grej". Man kan alltid skönja att det är en slö jävel som inte orkar ta kontakt själv men som verkligen vill att alla på dennes MSN ska se hur intressant vardag den förlorade fan har egentligen.

Har en kille här på forumet t.ex. - han skriver "Återhämtning".
Dina MSN-vänner bryr sig inte om att du varit och tränat. Faktiskt inte.

Är det här ett symptom på att jag har för många med fjortismentalitet på min MSN eller är det ett generellt problem?

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Japp, du har för många med fjortismentalitet på listan, och japp det är ett generellt problem också.

MSN, jag trodde att det enbart användes utav fjortonåringar!?

Om det är problem varför inte avregistrera dig!?

Last edited:
På min står det "Hästmännen drar sig närmare". Det tycker jag är intressant och förväntar mig att alla andra ska tycka det också.

Jag brukar ha citat av olika saker, ofta låtar. Det kan gärna vara direktöversättningar som låter jävligt dumma.

gizzehvx4.jpg

...:tummenupp

Klockrent paradox.

- MSN har blivit någon slags kort-blogg av nåt slag. Det är inte uppskattat!

"oooh jag är så kär" ..."oooh jag luktar så gott" eller "oooh fan va min nya cykel är röd" eller denna "oooh jag ska lägga mig snart kolla på mitt personliga mess och säg gonatt åt mig"

Lite Hjelm över detta men... HÅÅÅÅLL KÄÄÄFTEEEN !

ungefär så skulle jag vilja säga till alla amöbor som lägger upp sina jävla MSN-bloggar !!

http://youtube.com/watch?v=bHF9zCho1ow

Jag hade en chey på min msn nyss, där det stod personligt medelande:

"åh nu har grannen sex igen"

- där kan man iaf läsa av och förstå att cheyen ifråga behöver ett überhårt och hämningslöst bdsm-knull med inslag av strypsex, deepthroat, atm & rikligt med smisk -dvs en "kod". Läser man av den i tidigt skede, så kan man räkna med att ligga på kort varsel.. Tyvärr hann någon annan före denna gången :brynja

- där kan man iaf läsa av och förstå att cheyen ifråga behöver ett überhårt och hämningslöst bdsm-knull med inslag av strypsex, deepthroat, atm & rikligt med smisk -dvs en "kod". Läser man av den i tidigt skede, så kan man räkna med att ligga på kort varsel.. Tyvärr hann någon annan före denna gången :brynja

:fakta

Att klaga på fjortismeddelanden på MSN är som att med flit slå sig i huvudet med hammare och se'n klaga på huvudvärk.

Avinstallera pisset, det kommuniceras åt helvete för mycket i den här världen!

Men vafan :D :D :D

Det värsta är väl tjejer som använder det som verktyg för sitt bekräftelsebehov typ "ohh saknar ömhet å värme <3" eller när folk skriker ut efter hjälp istället för att fråga direkt: "Flyttar på söndag, ingen vill hjälpa mig!"

Men det står ju att man ska skriva ett personligt meddelande, hur kan man klaga på att folk skriver personliga meddelanden då?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla