<Skriv ett personligt meddelande>

"Everyone have secrets.. mine is just a little bit bigger "

En brud på min MSN. Jag bryr mig inte. Jag ska nog säga lite elaka grejer till henne så hon blir jätte ledsen, gråter, blockar mig, går iväg och kollar på vänner samt tröstäter, stoppar fingrarna i halsen och spyr.

För att det vore kul att veta. Mycket klaga på andra. Hur ser det ut hos de klagande ?? Tomt å inehållslöst ofta har det visat sig.

Jag klagar precis hur mycket jag vill, och om jag själv hade haft en egen klämkäck liten trudelutt på msn så hade jag sagt emot mig själv en hel del, eller hur..? Så ja, på min msn är det tomt och innehållslöst. :nicka

Märkligt hur du lyckas få ett msn fritt från korkade kommentarer och uppsatser under namnet att låta som nåt negativt..

Alltså herregud, hur svårt kan det vara, jag har dragit ihop min MSN så att jag bara ser dom fem första bokstäverna i namnen på folk, sen skiter jag i vad som står efteråt.

Men jag håller med om att det är fjortisaktigt med långa dagboksnoteringar uppbrutna med smileys...

Jag klagar precis hur mycket jag vill, och om jag själv hade haft en egen klämkäck liten trudelutt på msn så hade jag sagt emot mig själv en hel del, eller hur..? Så ja, på min msn är det tomt och innehållslöst. :nicka

Ligga? :tuttar

Hehe en tjej jag hade på msn förut innan jag blockade henne hade ena dagen: Hjärta älskar dig! dig för evigt eller nåt sånt,
andra dagen: Ledsen... Saknar dig snyft...
O det ändras hela tiden fram o tillbaka.

Stabilt förhållande de där!

Kanske.
Vad står det på din msn?

Står inget på mig förutom mitt namn, :ragga

Last edited:
Jag har alltid samma:

"Piemeister Woodfish | - Jag har två fiskar som heter En och Två! Om En dör så har jag Två kvar!"

Då vet folk vilken sjuk jävel de har att göra med!

Jag har alltid samma:

"Piemeister Woodfish | - Jag har två fiskar som heter En och Två! Om En dör så har jag Två kvar!"

Då vet folk vilken sjuk jävel de har att göra med!
jag skulle nog köra på något slagkraftigare som folk kan relatera till.. ex

Richaard - lik luktar gott

garanterat ostörd i all framtid..

"Tvättar Snotten"

Last edited:
Nyss hade jag en riktigt störande:

mätt

Jaha, klockan är 13:15 och du har ätit lunch? Det gör dig ju verkligen unik!

Har en som jag faktiskt tycker är helt okej också, en kille som är konsult som skriver bara @ Företag XYZ, det är ju sådant som kan vara lite kul att se att han är där nu. Elelr igår en kilel som skrev var han var när han var ute och reste, fine.

Det är de här jävla fjortisgrejerna man snear på. :mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...