Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skitrolig.bebbe skrev:Ni som har kört bana med era bumssar vad tycker ni?
Hmmm vet inte hur man gör...har kollat lite på det men det kommer....har inga egna tagna bilder ännu..Nisse Järnet skrev:När kommer den? Lägg upp bild då!
Tack för hjälpen .... Det är just denna färgsättningen jag har med kolfiber lite överallt...Goodstuff skrev:Boxer Cup Replikan är klart skön.
Jo kolfiber är det .... även underkåpan är det kostade visst 20 lax olackadsEiKo skrev:har replikan tjocka kolfiberventilkåpor också?
Det vore tufft isåfall, mindre tufft om man tvingas byta ut dom
Jag blir inte mobbad när de ser den här.... Jag har själv alltid vart japps freak men jag är inte sämre än att jag kan ändra mig... Tänkte att jag ska ta det lite lugnare i framtiden hoppas att det blir så ...vill liksom inte klota en tredje gång... Detta hojpaketet inbjuder kanske inte till värsta resorna heller ... Hoppas på lite lagom fart plus lite till förståssberggren_martin skrev:Ja, grattis då! Hoppas du inte blir mobbad alltför mkt här för att det är en BMW![]()
Det följde med på köpet och när jag startade upp hojjen fick jag ståpäls över hela kroppen... Jag förlåter den fula boxermotorn för det härliga ljudet....GibsonSG skrev:Ha en till som fastna för en sturm-Motorrad! Bara att banka på ett schysst helsystem och sen ut och visa riskokarna vart skåpet ska stå![]()
ska titta på det hela jag har ju knappt fattat vad jag har köpt ju...R1100S-01 skrev:Man får lov och gratulera till pärlan.
Nu är även du några av de få utvalda här i landet som har förstått vad livet går ut på.
Givetvis så hänger du med i gemenskapen på BMW klubben eller ?
//Kungen
Stimsky skrev:Det följde med på köpet och när jag startade upp hojjen fick jag ståpäls över hela kroppen... Jag förlåter den fula boxermotorn för det härliga ljudet....![]()
Stimsky skrev:Den kanske inte är ful men den har ett helt annat utseende än andra motorer.Det är som om den har bröst nipplor. Jag har lite svårt att vänja mig vid den bara.. Däremot har jag ingen aning om vad det är för märke på avgassystemet. Men det kostade tydligen 15 lax. Jag ska fråga om systemet ska även begära kvitto på det kan va bra o ha vid ev. stöld...
R1100S-01 skrev:Hmm.
Laser med dubbla rör kostar 14995:-.
Med lite tur så är det detta, och då blev jag lite avundsjuk igen.
Hoppas även att du har ABS på pärlan så att du kommer åt den urbilliga försäkringen.
Kolla även om det följer med ett motorchip till systemet eftersom att det skjuter rätt friskt annars.
Henke skrev:Läser ni inte vad andra skriver.
Kolla Hayabusakings inlägg
Jo det är modellen med ABS bromsar jag hoppas på ett gott andrahandsvärde.Ooops bara 16ex. häfftigt.... Dock har jag ingen aning om chip misstänker att det är trimchip du syftar på....Seda vad menar du med skjuter rätt friskt annars eller menar du tjuter?... Det lilla jag hörde av den va att den sa DRAM på ett grovt sätt inget jag tidigare har hört...R1100S-01 skrev:Hmm.
Laser med dubbla rör kostar 14995:-.
Med lite tur så är det detta, och då blev jag lite avundsjuk igen.
Hoppas även att du har ABS på pärlan så att du kommer åt den urbilliga försäkringen.
Kolla även om det följer med ett motorchip till systemet eftersom att det skjuter rätt friskt annars.
Stimsky skrev:Måste göra ett extra inlägg angående motorn ....Hojjen är helt klart cool helhetsintrycket är underbart och när jag börjar tänka efter så ger ju motorn en helt annan karaktär åt bågen. Den liksom får utstrålning och karisma med en fantastisk personlig prägel... Det finns ju ändå en anledning varför jag köpte den.... För bara några dagar sedan hade jag inte en enda aning om vad jag skulle köpa, och så fick jag syn på denna KÄRLEKvid första ögonkastet när sedan den startades så visste jag detta måste jag fixa råd till JAG KOMMER ATT ÅNGRA MIG tänkte jag....
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |