Är inte för dödsstraff normalt, men det här svinet, han har förverkat sin rätt att leva.
Kettingjenget och SH-krigarna borde ta hand om honom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är inte för dödsstraff normalt, men det här svinet, han har förverkat sin rätt att leva.
Kettingjenget och SH-krigarna borde ta hand om honom!
Jag är förundrad över psykologin bakom det hela, närmare bestämt hur kärringen påstår sig älska honom och gå med på allt detta. Det är inte första gången en kvinna blir kär i någon som torterar henne.
Den som tror sig veta något om kvinnor är den som vet absolut minst.Jag är förundrad över psykologin bakom det hela...
ven är det där? Är noll insatt i det fallet.Den som tror sig veta något om kvinnor är den som vet absolut minst.
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/breivik-far-karleksbrev_6423014.svd
ven är det där? Är noll insatt i det fallet.
I vissa delstater i USA är det livstid för kidnappning t.ex, för att få lite perspektiv.
Nu blir det max 3 års hotell, med fritt gymkort, bra mat, lite biljard etc...sen kan han besöka henne igen & skära av den andra hälsenan.
Heja Sverige!
Den som tror sig veta något om kvinnor är den som vet absolut minst.
http://www.svd.se/nyheter/utrikes/breivik-far-karleksbrev_6423014.svd
Det var bara en tingsrättsdom. Jag kan nog sätta en liten slant på att åklagaren inte är nöjd med utfallet och kommer att överklaga.
Herre jävlar. Det man kan gotta sig åt är att han kommer inte sitta avskilt i fängelset, så som pedofiler och sexualförbrytare gör. Utan med lite tur hamnar han bland alla andra fångar, och förmodligen läser de också aftonbladet![]()
haha, även josef är populär
46st i USA fick dödsstraff 2010, vaaaaa????? Men då kanske det inte funkar som tänkt
Men huvudsaken är väl att dom 46 pers inte finns längre?
//Jeppe
Men vafan vet jag, vi kan ju återgå till lagstiftningen innan år 1921 det vore ett steg mot utveckling och hade verkligen lagt fokus på rätt samhällsproblem. Iran, Somalia, Nordkorea, Kina, dom har ju dödsstraff och det går ju hur bra som helst, självklara förebilder för Sverige, där det mest har blivit för mjäkigt.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |