Kettingjenget och SH-krigarna borde ta hand om honom!
...jag har annat för mig den kommande veckan; schemat är ganska fullspäckad redan. dessutom har jag en valsång-cd att lyssna igenom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kettingjenget och SH-krigarna borde ta hand om honom!
Ja, enligt USA:s rättssystem men frågan är ju snarare vilken skillnad dödsstraffet gör eftersom det inte har önskad effekt.
Av 380.000.000 invånare (?) får 46personer per år dödstraff, är det mycket?![]()
Kriminalvården har börjat skilja intagna som dömts för våld i nära relationer från normalfångar. Detta för att dels få det lugnare på anstalterna och dels för att kunna köra olika påverkansprogram.
Nu ska du inte vara så professionell!Smisk ska de ha
![]()
Det här med olika påföljder skulle man dela upp i två läger, dels dom som vill ha strängare straff (dödsstraff mm.) för den här typen av brott.
Sen finns det dom (jag) som tycker att livstids och särskild utskrivningsprövning är fullt tillräckligt stränga straff.
Nackdelen med livstid (riktig) och dödsstraff är att förövaren inte har något att förlora efter mord ett.
Sen är det ju väldigt få som döms till det nu efter de nya riktlinjerna (livstid).
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |