Skolupplopp i Göteborg

Verkar vara medvetet eftersom det fortsätter. Om det är samma person som tidigare låter jag vara osagt.

Ok, gå har jag förstått rätt... skrämmande att en så liten grej kan leda till upplopp! Det vore kanske dags att föräldrarna såsmåningom börjar lära sina barn vad man gör och inte gör. Min åsikt är helt klart att poliserna borde ha haft en hårdare linje direkt från början, eftersom inte uppfostran inte kommer hemmifrån...

Dom drabbade är 99-93 Mest info äre om 97-95or!
Men ni ska veta det att dom som det har skrivits om är oftast inga änglar!
Dom hänger i stan å många håller på å knullar runt å är otrogna samt tar droger å dricker!
Gäller inte alla :tungan[/QUOTE]

Dom knullar och är otrogna å dricker. Det stämmer ju in ungefär på ca. 90% av den svenska befolkningen över 15 år. Tycker du på fullaste allvar att det är en anledning till att få sätta ut bilder på dom och skriva förnedrande texter. Det är sådana här uttalande som får mig att helt tappa tron på Sveriges framtid

Dom hänger i stan å många håller på å knullar runt å är otrogna samt tar droger å dricker!
Gäller inte alla :tungan
Dom knullar och är otrogna å dricker. Det stämmer ju in ungefär på ca. 90% av den svenska befolkningen över 15 år. Tycker du på fullaste allvar att det är en anledning till att få sätta ut bilder på dom och skriva förnedrande texter. Det är sådana här uttalande som får mig att helt tappa tron på Sveriges framtid

Jag tappade tron när jag läste, spelade ingen roll vad det gick ut på.:glömdet

Greven är ju bäst.
40794.jpg

Vilken briljant framtid vi har när man ser hur ungdomarna väljer att hantera situationen.

Ungdummar har alltid hållit på såhär, inte direkt någon nyhet att de är halvpsykopater hela högen. ;)

Det är inte säkert att det är en tjej!
Anvädaren sj har sakt att dom är tre personer!
En från backa,frölunda och angered!

Problemet är nog att polisen inte räcker till!
Det va över 500 arga ungdomar i stan idag!
Många va där med för å slås.
Det är ganska svårt å hindra 500 unga dumma ungdomar att inte slås:död

Det hela är ganska löjligt å folk hoppar på vem som helst! Minsta lilla misstanke så kan man bli nerslagen eller dödshotad!

Gäller inte alla :tungan

500 pers? Hah! Jag har sett polisen stoppa ett upplopp med fler fulla, arga ungdummar... Ett hundratal kravallutrustade poliser och ett tjugotal beridna poliser tar rätt lätt hand om arga barnrumpor. De får däremot inte göra det längre, på grund av att småglina blir ledsna i ögat när de åker på stryk och får sitta fastkedjade på den kalla marken. :gråta

Skicka räkningen på polisinsatsen till ungarnas föräldrar...

Fy fan vilka konsekvenser det blir. Nu kan det inte vara kul att tillhöra den 17- åriga flickans familj.

Enligt Aftonbladets källa har även en kriminell klan blandat sig i konflikten. Medlemmar ur en släkt med flera tungt kriminellt belastade personer ska i måndags ha dykt upp hemma hos den 17-åriga flickan och den pojke som misstänks ligga bakom ryktesspridingen.Den kriminella klanen är kopplad till flera grova brott – bland annat mord.

– Förmodligen är det någon närstående eller släkting till dem som har råkat ut för ryktesspridningen. Eller så är det någon som har bett dem om hjälp, säger Aftonbladets källa.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!