Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag är förvirrad, igen!
Brukar inte SH propagera för att man inte ska vara så passiv och PK? Brukar vi inte propagera för lite medborgarinsatser mot störande element?? Är det inte ett störande element om någon hänger ut t.ex. en dotter som hora på internet? Är inte dessa ungdomar egentligen ett föredöme för oss på SH???
Borde inte Gunvald Gunners och kättinggänget starta en stödkampanj??
Vad har jag missat?
Vem har propagerat för att man ska samla ihop en stor folkmassa med vilka man ska misshandla oskyldiga tjejer och förstöra allmän egendom tillsammans med?
Vem har propagerat för att man ska ta in dömda mördare för att hämnas på en liten tjej man tror har skrivit en nedsättande kommentar på internet?
Jag är förvirrad, igen!
Brukar inte SH propagera för att man inte ska vara så passiv och PK? Brukar vi inte propagera för lite medborgarinsatser mot störande element?? Är det inte ett störande element om någon hänger ut t.ex. en dotter som hora på internet? Är inte dessa ungdomar egentligen ett föredöme för oss på SH???
Borde inte Gunvald Gunners och kättinggänget starta en stödkampanj??
Vad har jag missat?
Hm läste på GP. Såg reklamen är det bara jag som inte fattar vad det står. Har du info om orrar? Kika oss?????
Hm läste på GP. Såg reklamen är det bara jag som inte fattar vad det står. Har du info om orrar? Kika oss?????
View attachment 374743
Orre kommer från persiskans orospu som i sin tur betyder hora.![]()
Glöm korven, Ziip59 hade svaret.
......
Var uttrycket kom ifrån stod ju i var och varannan tidining redan första dagen långt innan Ziip utbildade oss..
Humorn Quertys inlägg är ju placeringen av reklamen som uppmanar till att "Ge dem vad du vill ha!"![]()
Fattar inte språket helt enkelt.
![]()
Orre. [årrä']
Ädit: Foto: Kenneth Johansson
......
Var uttrycket kom ifrån stod ju i var och varannan tidining redan första dagen långt innan Ziip utbildade oss..![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten