Skojare på SH!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Hahah jag tror jag dör! :rofl

Jag sålde ju min hoj förra veckan och ser till min förvåning nu att hojen är till salu.

Får sen ett pm av en polare som mailat honom om skicket.

Inskickat av eightfortyeight
Bak och frm är nyligen servade, styrdämparen är ny för året den glappar ej så de är i fint skick!

Citat:
Inskickat av .....
Hej!

Såg annonsen. Hur är skicket på Öhlins-prylarna, nyligen servade eller är det dags?

//......

Haha inget av dera är servade, och styrdämparen är lika gammal som hojen. Vilken skojare. Killen lura tidigare på mig ett par skitfälgar :arsele

Hahha vilken skojare :rofl

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=45891

Hojen är nyligen genomgången. haha

Last edited:
Kul skit är det! Tänkte driva med honom ett tag till men det är lika bra att få ut dessa skojare på en gång! Hojen är dessutom nyvurpad :yoparty

Killen har tummen mitt i :arsle. Så att han skulle ha servat den efter mig e lika troligt som att jag e sveriges starkaste man :D

Inte jag heller, samma gäller bil. Jag har MASSOR med fördomar! :)

Den farligaste av våra fördomar är att vi inte har några fördomar...!

Med det vill jag säga att alla har vi fördomar!

Finns "rötägg" överallt med eller utan "normala" namn !

Själv tror jag att alla Polischefer är pedofiler som tycker om att slå barn samtidigt som polischeferna förgriper sig på dem...

Om Polischeferna gör det så måste ju alla vanliga poliser också förgripa och slå barn..!

ajjemen, så är det...!

Det är aldrig fel att dra öronen åt sig och vara försiktigt..
Jag säger inte att just denna "kille" med sitt nysvenska namn har alla knivar i lådan.. Givetvis spär det på fördomar. Men att så öppet hoppa på att det är pga han är "nysvensk" så lurars han..!

Jag har inget emot att folk tjänar pengar men man skall inte tjäna pengar på någon annans olycka genom att luras..

edit: Lite OT men men, var tvungen att skriva av mig..

Last edited:
Känns lite väl uppenbart att lägga ut hojjen på sh igen.. Krävs ju inget geni för att inse att det ska komma fram :rofl

Där ser man så fel man kan ha, kom ut en annons för nån dag sedan som snabbt försvann.
Jag ringde då på hojen.

Både fram & bak dämp skulle vara servat av en Öhlins-tekniker.
(Dock inte Jocke)
Motorn genomgången av nån som jobbar på Ava Mc.
Svensksåld, dock inte reggbar å inget regbevis. Fälgar m.m. fanns mot tillägg.

Uppfattade honom som ganska ärlig & rak..

Jag har köpt bilar av både blattar och svennar och varit lika nöjd. Möjligtvis har blatte-bilarna varit billigare.

Jag har även blivit antastad av både blattar och svennar och blivit lika förbannad.

Jag är numera hälsosamt fördomsfull. Jag försöker alltid läsa av folk och situationer. För (hårddraget) antingen är människor farliga :mad: eller så är dom kul. :banana

Tillägg: Tack för varningen om skojare!!

Last edited:
Jisses.
EN person berättar om en skojare här på SH. En person som har varit reggad här i några år och har ett utländskt namn.
Efter 5:e inlägget så kommer fördomarna och rasismen fram.

Fy fan vad äckligt. Killen har inte ens haft chansen att svara på anklagelsen.

Jag skäms...

Inte bra att luras, bra att sån´t kommer ut.
Det är nog rätt många som blivit lurade i fordonsaffärer. Typ alla skulle jag tro.

Den farligaste av våra fördomar är att vi inte har några fördomar...!

Mera OT, men jag vet ju att jag har fördomar. Är jag safe då?

Inte bra att luras, bra att sån´t kommer ut.
Det är nog rätt många som blivit lurade i fordonsaffärer. Typ alla skulle jag tro.

Mera OT, men jag vet ju att jag har fördomar. Är jag safe då?

Görrbra att det kommer fram om det är nåt "fuffens" på gång..!

Det jag menar var att alla har vi fördomar, sedan kan man vara smidig alt. osmidig och "skrika" ut dem här på SH.. Som sagt, det finns bra och mindre bra sätt att dela med sig av sina fördomar..

Men det är la abstinensen inför vintern som börjar hägra vid horisonten..!

OT igen och där sätter vi punkt tycker jag,ok?...

On topic igen..!
Vad vet vi vad han har gjort med hojen ? Han kanske själv blev lurad när han köpte den (behöver inte vara så men men) åtgärdade det som var fel och tröttnade på hojen och säljer den istället..

Last edited:
Jisses.
EN person berättar om en skojare här på SH. En person som har varit reggad här i några år och har ett utländskt namn.
Efter 5:e inlägget så kommer fördomarna och rasismen fram.

Fy fan vad äckligt. Killen har inte ens haft chansen att svara på anklagelsen.

Jag skäms...

visst har han chans att svara på anklagelserna. tråden är öppen för han med.

Haha okej nu ska det bli spännande med alla komentarer och allt som alla har sagt! Lindquist du måste vara en riktig tuffing (killar med små kukar brukar det vara hårda endast på internet). Efter att du hade handlat av mig så erbjöd jag dig att komma och lämna grejerna men du hörde aldrig ens av dig igen. Sen så undrar jag vad som är skit med fälgarna http://www.bikehps.com/acatalog/Braking_Wheels.html, och om de nu är så skit varför sålde du dom vidare för 7k?

Vad jag har gjort med hojjen under tiden jag har haft den har du ingen aning om. Att jag har tummen mitt i handen har du avgjort på 10min som du träffat mig? Något fuffens är det verkligen inte med den, kom och känn själva! Om jag köpte den för 62k, sen gått igenom den och sen säljer iväg den på nytt är det något fel då?

Skulle inte du sluta med racing för att du skulle börja plugga, men ändå så kollar du efter den nya cbr1000rr, vem är skojjaren? Just nu är det inte ens säkert att jag kommer att bo kvar i Sverige och vad ska jag göra med hojjen tycker du?

Du är en spännande figur, hoppas du är lika självsäker på om vi ses på banan någon dag!

En kanske dum fråga, men jag kan inte se att någon ställt den.. Är vi 100% säkra på att grejerna faktiskt inte är fixade/bytta?

Kollar man på hans gb-inlägg så verkar det som att han har en del delar osv eller åtminstone kontakter. Anledningen till frågan är att jag själv har köpt en hoj, sen dagen efter servat den. Nu sålde jag den inte i samband med det, men OM jag gjort det så hade jag inte velat bli uthängd som bluffare.. det finns ju folk som har som business att köpa bilar/båtar/hojar billigt, byta en del grejer och kränga dyrare.. utan att det är nåt fuffens..

Well, ni har säkert rätt här i tråden,, men är man inte helt 100 så hoppas jag att någon kollat upp att det inte stämmer innan de postar här..

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...