Haha okej nu ska det bli spännande med alla komentarer och allt som alla har sagt! Lindquist du måste vara en riktig tuffing (killar med små kukar brukar det vara hårda endast på internet). Efter att du hade handlat av mig så erbjöd jag dig att komma och lämna grejerna men du hörde aldrig ens av dig igen. Sen så undrar jag vad som är skit med fälgarna
http://www.bikehps.com/acatalog/Braking_Wheels.html, och om de nu är så skit varför sålde du dom vidare för 7k?
Vad jag har gjort med hojjen under tiden jag har haft den har du ingen aning om. Att jag har tummen mitt i handen har du avgjort på 10min som du träffat mig? Något fuffens är det verkligen inte med den, kom och känn själva! Om jag köpte den för 62k, sen gått igenom den och sen säljer iväg den på nytt är det något fel då?
Skulle inte du sluta med racing för att du skulle börja plugga, men ändå så kollar du efter den nya cbr1000rr, vem är skojjaren? Just nu är det inte ens säkert att jag kommer att bo kvar i Sverige och vad ska jag göra med hojjen tycker du?
Du är en spännande figur, hoppas du är lika självsäker på om vi ses på banan någon dag!