Skogsturer ?

Selfen

Nationellt Pucko
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha Thundercat
Jag har ju trots allt offroadhjul till hojen.
Är det någon som vet om det finns några bra ställen runt stan där man mer eller mindre lagligt kan köra med en offroadhoj. :confused:
Hade ju varit kul att testa. :tummenupp
Menar både grus och skogs vägar (helst skog).
 
Bara du tar det lugnare när du byter från asfalt till terräng... :D
Vad har du för däck?? (E de rena crossdäck eller sådana "blanddäck")
Jag e "på" om vi bara kan enas om en dag...
Jag har halvkoll på många ställen...
 
Så fort jag skaffat grusdäck till motarden så hänger jag lätt på! :tungan
Bor i Lysekil.
 
Ok,
Dags att träda fram :(
Var ute och övade lite bakhjul på en stilla väg inte alltför långt hemifrån.
Slutade dock med ett överslag och ett söndervridet knä :huvet
Får därmed hanka mig fram på kryckor ett par tre veckor.

Skit i det :FU !!!
I går blev jag nämligen Farsa :rullandeu !!!
Så jävla coolt :yoparty

Tillbaka till ämnet.
Först måste jag rusta upp hojen lite.
Sedan var det ju så att jag har offroadhjul, men däcken som sitter på är helt slut. I och med övrig info i detta inlägg så kan man lätt dra slutsatsen till att det nog inte lär bli någon offroad i år utan blir troligar till våren igen. Men jag tar fortfarande emot tips på vart man kan bege sig. :Bugar
 
Selfen skrev:
Ok,
Dags att träda fram :(
Var ute och övade lite bakhjul på en stilla väg inte alltför långt hemifrån.
Slutade dock med ett överslag och ett söndervridet knä :huvet
Får därmed hanka mig fram på kryckor ett par tre veckor.

Skit i det :FU !!!
I går blev jag nämligen Farsa :rullandeu !!!
Så jävla coolt :yoparty

Tillbaka till ämnet.
Först måste jag rusta upp hojen lite.
Sedan var det ju så att jag har offroadhjul, men däcken som sitter på är helt slut. I och med övrig info i detta inlägg så kan man lätt dra slutsatsen till att det nog inte lär bli någon offroad i år utan blir troligar till våren igen. Men jag tar fortfarande emot tips på vart man kan bege sig. :Bugar
Grattis till pappadelen!!!

Och sorry till andra kraschen på en vecka... Denna gången lite värre än förra dock.
Hoppas du läker ihop snabbt...
 
GRATTIS!! och sorry.... HJÄFLA tur det där med knäet, det är RIKTIGA bajsmaskiner det där.. kryckor= lessen gumman kan inte fixa det där med blöjor fören TIDIGAST i maj.. Krya på dig!! :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top