Maxout
Mr
En arbetskamrat ska sälja sin Skoda Pickup 1.9D 97:a 20 000mil. Mekaniskt är allt som nytt. Ingen rost undertill men nu till det som gör att man tvekar 4~5ggr. Bilfan är rostig, inte lika rostig på bilden men likn på hjulhuset bak vid flaket och ytrost vid listen till vindrutan fram. Bilen är redan omlackerad lite halvt för två år sedan. Jag fick ner priset till 17 500 som mest, hittar ingen diesel för det priset. Åker ca 8mil per dag till jobbet+annat nödvändigt.
Ska man försöka köpa nått dyrare eller ska man fixa iordning det som är å köra å se glad ut? I dagsläget så lägger jag helst resterande pengar på annat än just bil, vetju att den håller mekaniskt i princip. Hade även tänkt ha den nästa år. Hehe vad tror ni?
Ska man försöka köpa nått dyrare eller ska man fixa iordning det som är å köra å se glad ut? I dagsläget så lägger jag helst resterande pengar på annat än just bil, vetju att den håller mekaniskt i princip. Hade även tänkt ha den nästa år. Hehe vad tror ni?
+ chaffis korta sträckor. min drar väl mellan 0.6-0.7 men då är det full pelle mest hela tiden längre sträckor med varsam smekning av gasen tror jag man kommer ner på 0.5. (har aldrig provat). inget fartvidunder men att marscha 140 på autobahn går fint både med o utan last.