Skjutssadel till Aprilia rs250

jonasjacobson

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2004
Hoj
aprilia rs 250
Eftersom många här kör racing så antar jag att ni inte har användning för era skjutssadlar om ni har några. Om ni har en över så säg gärna till för jag behöver en till min gatreggade.

då e vi två..
dom som kör bana med dom kanske har en viss förmåga o tappa bort skjutslappen :)

jonasjacobson skrev:
Eftersom många här kör racing så antar jag att ni inte har användning för era skjutssadlar om ni har några. Om ni har en över så säg gärna till för jag behöver en till min gatreggade.

Du tänker alltså seriöst skjutsa omkring någon bakpå ? :näsblod Någon som väger mer än 20kg ? :D Jag har iofs en sadel liggandes, men man vet aldrig om den kommer till nytta - jag har ju till och med sparat den stora regskylten och originalblinkers :3freak Vad kostar det att köpa en ny sadel ?

Vet inte vad en ny kostar, vet inte ens var man får tag på dem. Jag tänker nog inte köra omkring så ofta med nån bakpå, men det är ju väldigt praktiskt att kunna dra nånstans med en polare.

jonasjacobson skrev:
Vet inte vad en ny kostar, vet inte ens var man får tag på dem. Jag tänker nog inte köra omkring så ofta med nån bakpå, men det är ju väldigt praktiskt att kunna dra nånstans med en polare.

Kolla med t.ex. http://www.starol.se/ - därifrån brukar jag köpa reservdelar till min rs250 och de borde kunna beställa hem även gat-tillbehör såsom en passagerarsadel.

*/ ?>
Back