Ludde-man
örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
- Gick med
- 15 Nov 2004
- Ort
- Stockholm
- Hoj
- /Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
jag har en Honda cbr 1000 rr -05
Mitt problem nu är att min tjej inte sitter så bra på den när vi åker 2 (hon har ej kortet än) så min fråga är vilken hoj är det bäst att skjutsa på av dessa ?
Gsxr 1000 -05 -06
Yamaha R1 -05 -06
Kawasaki zx10r -05 -06
skulle vilja ha lite synpunkter..
MVh Ludde-man
(ja jag stavar som en kratta)
Mitt problem nu är att min tjej inte sitter så bra på den när vi åker 2 (hon har ej kortet än) så min fråga är vilken hoj är det bäst att skjutsa på av dessa ?
Gsxr 1000 -05 -06
Yamaha R1 -05 -06
Kawasaki zx10r -05 -06
skulle vilja ha lite synpunkter..
MVh Ludde-man
(ja jag stavar som en kratta)
Last edited:

