Skjutsa Polis på bakhjulet!

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Jag träffade en kvinnlig Polis när jag var ute förut och igår så skulle jag ta med henne på en kvällstur med hojen innan hon skulle fånga bovar på nattpasset. Det blev lite trevliga kurviga vägar "Ni vet vilken jag menar.." och lite glass.
Konversationen på en raksträcka med donnan lät ungefär så här:

-Håll i dig ordentligt nu!
-Okej, men kör inte på bakhjulet!
-Va?
-Kör inte på bakhjulet!
-Jag hör inte...
WHEEEEEEEEEEEEEELIII !!!

-*Skratt* Det var ju det jag sa att du inte skulle göra!
-Jaha.. hörde inte :rolleyes:

Tyckte det var lite kul att köra på bakhjulet i 150 med en som man normalt inte vill ha i närheten när man gör såna saker. :banana

själv hade jag aldrig kört på slangen om personen inte ville det.

Men lite roligt var det ändå :tummenupp

:rofl :rofl

Normalt gör inte jag det heller om nån inte vill, men hon var jättebra som passagerare och jag visste att det inte skulle vara nått problem och sen hörde jag ju inte vad hon sa... :rolleyes: Hon skrattade efteråt i alla fall så hon gillade det nog lite i alla fall.

Normalt gör inte jag det heller om nån inte vill, men hon var jättebra som passagerare och jag visste att det inte skulle vara nått problem och sen hörde jag ju inte vad hon sa... :rolleyes: Hon skrattade efteråt i alla fall så hon gillade det nog lite i alla fall.

Frågan vi alla vill ha svar på kvarstår :tuttar

Tänk om hon hade sagt: Gullig av dig. Här får du en fetböter för vårdslöshet i trafik. :D

Som sagt en polis är ju alltid i tjänst, hade vart skoj om hon bötfält dig med orden inget personligt jag sköter bara mitt jobb. :tuttar

Hur gick de sedan då?! :)
Blev de nå åka!! :yoparty

Haha! Vad ni är nyfikna då!
Status är följande: Hon bjöd på te efteråt och sen skulle hon iväg på nattpasset men hon sa att hon ville åka mer hoj. Funderade på om jag skulle göra nått brottsligt under natten så kanske hon kom och fångade mig med handfängslet... :kär :crash

Status är följande: Hon bjöd på te efteråt och sen skulle hon iväg på nattpasset men hon sa att hon ville åka mer hoj. Funderade på om jag skulle göra nått brottsligt under natten så kanske hon kom och fångade mig med handfängslet... :kär :crash

Vill inte veta riktigt så mycket om era hrmm.... privatliv.:D

Haha :yoparty :tuttar

Jag Vill Också Wheeella Och Knulla Sej Poliser :d

lagom roligt att ha en motvillig människas hälsa på ens samvete ifall det blev klot..

Jag trodde jag var Jordens tråkigaste människa men du är fan stråt vassare....

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...