Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Intressant... Det innebär (som påpekas i artikeln) att IFPI har skyldighet att underätta personer vars uppgifter loggas. Alltså måste IFPI för att kunna använda informationen också kunna bevisa att "du" blivit informerad om att de övervakat dig. Om inte, så har de inte följt lagen. Är det då som på TV, att olagligt införskaffat bevismaterial inte gäller?morlock skrev:

Jag tycker det är riktigt roligt ändå, å ja det är ju jättebra för oss privatpersoner att det är som det är!Stortryne skrev:Bla bla massa text bla
Är det här bra eller dåligt egentligen? bla bla
![]()
morlock skrev:
Mäh, va nu, undra vad som lades in BitComet här i min dator? hum...Tjet skrev:
Hehe... stackars de första seedarna..Tjet skrev:
Hopplöst att vara spelutvecklare idag. Det känns som att PC-spelen kommer att minska i antal till förmån för konsol-spel.Tjet skrev:
pogo skrev:Jag tycker det är riktigt roligt ändå, å ja det är ju jättebra för oss privatpersoner att det är som det är!
Jag är dock något nyfiken på vad han som delade ut "hipp hipp hora" får för straff! Får han fängelse blir jag förbannad, för då är ju hans straff inget annat än ett typexempel för att skrämma alla andra. Dvs. orättvist.
Tycker att köra rattfull å döda en å annan borde ge mer straff än att dela med sig av en kass film på DC.
prulle skrev:Ja hans mål går väll i dagarna? Hoppas han blir friad, då får dom svårt att sätta ditt någon annan. Dess värre tror jag nog det blir som du sa, att han får fängelse, bara för att skrämma oss andra.

- Han har delat ut en film en enda gång utan ekonomisk vinning. Han är dessutom tidigare ostraffad. Bötesbeloppet är ändå högt. Den enda slutsats man kan dra av det är att domstolen lämnar en öppning för fängelsestraff i framtiden, säger Torbjörn Persson.
pogo skrev:Stackars snubbe som åkte fast, men det är ju i princip fritt fram att tanka warez nu efter de här!
Jag är faktiskt inte de minsta orolig, den dagen de får tillstånd att börja göra husransakan och faktiskt har resurser till det, ja då kanske jag ska kryptera disken, tills dess, whatever...
Blir det värre än att de får göra husransakan (va de nu är) kommer ju all kopiering av musik/film å program gå över till krypterade nätverk där alla är anonyma. Vet inget bra idag men hört talas om Darknet iaf!
Finns redan mycket bra proxys man kan köpa in sig hos, bara att mata routern med rätt inställningar så är man krypterad... (tror de är så lätt iaf hehe)
Nåja, i vilket fall som helst så kan de här skivbolagen kämpa tills de blir gröna i ansiktet, förhoppningsvis så inser de väl att det inte är någon ide att kämpa emot!
Mvh // Peter
:kocko|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen