John skrev:Min erfarenhet säger mig annat. Jag saknar fortfarande ett par diskar..![]()
![]()
Sååå... gå inte på den enkla.![]()
Satans pojk, bevisa mig fel sådär!
Men om dom inte hittar något, hur kommer det sig då att du inte får tillbaka dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
John skrev:Min erfarenhet säger mig annat. Jag saknar fortfarande ett par diskar..![]()
![]()
Sååå... gå inte på den enkla.![]()
Mickez77 skrev:Svenska band och ex. Iron Maiden föregår med gott exempel![]()
http://www.mustasch.net/
(Flash site under Audio)
Halogen skrev:Pontén och hans killar har ju tappat greppet om verkligheten totalt. "Godkänd kommunikation", är han full eller?
Låt mig säga såhär... Det vore dumt att berätta att det är mina diskar.Carpe me skrev:Satans pojk, bevisa mig fel sådär!
Men om dom inte hittar något, hur kommer det sig då att du inte får tillbaka dem?

John skrev:Låt mig säga såhär... Det vore dumt att berätta att det är mina diskar.![]()

Hej!Maverick skrev:Om man ska kryptera diskarna.. vilket program ska man köra med?? hur mkt långsammare blir diskarna (datorn)?
pogo skrev:Hej!
Jag testade att kryptera ...
...den är ju bara till för att lura APB, hehe...
Mickez77 skrev:Svenska band och ex. Iron Maiden föregår med gott exempel![]()
http://sporthoj.years2.com/Other/down-load-it-for free.wmv![]()
, Någon buar iallfall.Deztallica skrev:Gillar INTE att han säger "Metallica don't like it", Någon buar iallfall.

ExaktMickez77 skrev:metallica gillar inte att man laddar musik från nätet![]()
:Jajjemen! Du kan själv bestämma vilken partition/hårddisk du vill kryptera.Maverick skrev:tackar för infon pogo. Men går det göra som så att man bara kryptera diskarna som man inte vill att nån ska kunna kolla?? alltså att c: där windows o typ alla program ligger inte e krypterad o sen att mina tre andra diskar e de??
EisernPferd skrev:usch usch. den dagen myndigheter tar total kontroll över internet så startar man helt enkelt ett annat nät o försöker dom kontrollera det, ja då får dom sota bittert för det kan jag lova
Haha, just de! Så lätt är det!Tjet skrev:Bara att grabba tag i spaden och gå ut och gräva ner egna ledningar!![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |