Skitväder

Holy Rider skrev:
Helt OK i Belgien oxå...
Hinner tyvärr inte heller hem..... :rolleyes:

Jävla lyx å hänga i Belgien... Här är det mest skit å regnigt. Tvättade och polerade hojen i helgen men glömde lägga på kapellet igår :huvet

Suck..... Inget hojåka idag. Suck igen. Tycker inte om att vädret skall sätta käppar i hjulet. :huvet Visst kan man åka och torrgasa sin köpta kärlek :kär i garaget, men hur kul är det. :va

Suck..... man får väl krypa ner under filten i soffan och mysa och se på någon romantisk film alldeles ensam och drömma sig bort bland kurvorna. Lite godis skulle man väl kunna trycka i sig också. Suck.

Hm... fel forum kanske. För många killar. Suck. Vad faan gör alla killar här. ÅÅÅhhh. nu blev jag sådär upprörd igen. Suck

Tyck bara lite synd om mig. Bara lite..... snälla.

Ha det gott vänner. Nu tar mysglenning över. :krama

Over and out härifrån lägenheten i sverige idag i världen ..... osv. :död

Glenning skrev:
Suck..... man får väl krypa ner under filten i soffan och mysa och se på någon romantisk film alldeles ensam och drömma sig bort bland kurvorna. Lite godis skulle man väl kunna trycka i sig också. Suck.

Hm... fel forum kanske. För många killar. Suck. Vad faan gör alla killar här. ÅÅÅhhh. nu blev jag sådär upprörd igen. Suck

Tyck bara lite synd om mig. Bara lite..... snälla.
Ha det gott vänner. Nu tar mysglenning över. :krama

:pannkyss Lilla hjärtat... hade detta skrivits på en community i stil med Lunarstorm eller Spray date så vetefaaan om det inte setts som en indirekt inbjudan till mys och godis :D

Lissita skrev:
:pannkyss Lilla hjärtat... hade detta skrivits på en community i stil med Lunarstorm eller Spray date så vetefaaan om det inte setts som en indirekt inbjudan till mys och godis :D

Wow en brud. :tuttar :tummenupp Nu blev jag gladare. :D

Är du helt säker på att det hade funkat om jag skrivit det på Lunarstorm? Det är ju mysigare att mysa när man är två liksom.

Vad får dig att tro att det inte var en inbjudan? Det finns ju faktiskt några få :tuttar (läs typ 3 eller nåt) här också. :rofl

Glenning skrev:
Vad får dig att tro att det inte var en inbjudan? Det finns ju faktiskt några få :tuttar (läs typ 3 eller nåt) här också. :rofl

hahaha... lärde min läxa efter att du bad mig ta hem turkiska flickor till dig :tungan

Boffen skrev:
Glenning: får jag komma?

Tycker bättre om brudar tror jag. :confused: Har aldrig provat grabbar på riktigt utan bara hånglat med dom. Har alla gånger kommit fram till att det är brudar som gäller för mig. :rofl

Tack för erbjudandet. :Bugar

Lissita skrev:
hahaha... lärde min läxa efter att du bad mig ta hem turkiska flickor till dig :tungan

Alla har väl rätt att begå misstag? :confused: Jag ångrar mig djupt. Det var nog tur att du inte tog hem någon. Jag var bara lite desperat den dagen, speciellt när du skulle jaga Turkmän. Jag e´ju jag typ. :rofl

:felämne
Starta en egen tråd......... :rofl :hihi

wonderwizard skrev:
lugn o fin... det hinner nog bli bättre... kl e ju bara 15 ....

kl 17.00 nu och solen börjar titta fram o det spricker upp......

Jag kommer ner till 17.45..... har inget bättre för mig ändån....
SV 17.45 eller städa.... Hmmm Svårt val

YappE skrev:
:felämne
Starta en egen tråd......... :rofl :hihi

kl 17.00 nu och solen börjar titta fram o det spricker upp......

Jag kommer ner till 17.45..... har inget bättre för mig ändån....
SV 17.45 eller städa.... Hmmm Svårt val

Hinner inte hämta hojen nu. Ni får klara er utan mig. :4skrika

Jag är ju redan halvägs under mystäcket. :lol

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back