Var i helgen på den Ö kända skit affären i uppsala och skulle helt enkelt å snabbt bara ha ett ryggskydd. Taget å går till kassan..
Däe jag nu står me en framför mig som köper ett allvädersställ och en bakom mig som ser ut att köpa ett skinställ. jag står där i ca 5-10 min å väntar på min tur då En i ena kassan säger till den andra hjälp honom med skinstället nu.
Jag tappar tålamodet på en gång å släpper ryggskyddet till marken och säger -Ni är sämst på detta ställe ska aldrig mer i hela mitt liv handla här och ingen jag känner heller!!
Sen åkte jag till Powerbike och köpte mitt skydd å de tog inte längre än 2 min så hade jag det å det var service å små prat mkt bra ställe
och skit stället vet ni nog alla vilket jag pratar om!
Däe jag nu står me en framför mig som köper ett allvädersställ och en bakom mig som ser ut att köpa ett skinställ. jag står där i ca 5-10 min å väntar på min tur då En i ena kassan säger till den andra hjälp honom med skinstället nu.

Sen åkte jag till Powerbike och köpte mitt skydd å de tog inte längre än 2 min så hade jag det å det var service å små prat mkt bra ställe

och skit stället vet ni nog alla vilket jag pratar om!