Skitsnacks-tråden 2015

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Motardläger i Borås på lördag och söndag.

Vafan har jag gett mig in på :rodnar
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jodu! Finns det någon övergripande sida där man kan se flera klubbars bandagar eller är det till att leta igenom alla?

De fanns här förut, en snabb länk med bandagar. Nu får man gå in i racing forat och kika. Tror ja?

Skulle egentligen skrivit detta men råka gilla Nikels inlägg med.

Haha jag hoppas du är trött efteråt :arsele
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
De fanns här förut, en snabb länk med bandagar. Nu får man gå in i racing forat och kika. Tror ja?

Skulle egentligen skrivit detta men råka gilla Nikels inlägg med.

Haha jag hoppas du är trött efteråt :arsele

:7peta

:fyllisar
 

Raderad medlem 61114

Guest
Finns en facebook grupp som heter"Nu jävlar sa vi köra bana"! Det fastnade inlägget i den gruppen är en sammanställning över bandagar. Dock finns inte alla smc körningar med där. Men de kan du se på SMCs hemsida.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Ingen härifrån som krascha på backamovägen nyss? :/ :(
 

chili

Sporthojsnörd
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Trollhättan
Hoj
2009 Honda CBR600RR
Körde där vid 16-tiden så jag måste precis ha missat olyckan.

Det var ju raggarträff på Backamo och själv fick jag fina hälsningsgester med mittenfingret samt träffade ett gäng äldre bilar på vägen som försökte hindra mina omkörningar så visst kan man fråga sig om det finns samband med olyckan?
 

Raderad medlem 61114

Guest
Å fan! Vilka jävla muppar! Ska bomba förbi som fan nästa gång dom har sin "Bombers" träff där :arsele
 

Raderad medlem 61114

Guest
Har precis bokat Kinnekulle med Racingworld på Söndag!!! Någon mer som ska med? Finns fortfarande några platser kvar i alla grupper
Endast 3 grupper så mkt kör tid och endast 1150kr!

Om någon har kärra och vill samåka är det guld! Jag utgår från Lilla Edet!
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Körde där vid 16-tiden så jag måste precis ha missat olyckan.

Det var ju raggarträff på Backamo och själv fick jag fina hälsningsgester med mittenfingret samt träffade ett gäng äldre bilar på vägen som försökte hindra mina omkörningar så visst kan man fråga sig om det finns samband med olyckan?

Jävla kräk! är väl alla avgaser dom andas in och fel på deras genbank
 

Raderad medlem 61114

Guest
Haha! Den har hållit tätt det senaste :tummenupp

Han skulle sälja sin Panigale och köpa Monster igen :D Oså har han köpt en ny Motard! Han håller på :gnissla

Fan nu e det banåka på schemat
Kinnekulle på Söndag, 2 veckor efter det är det 2 dagar på Kinnekulle igen, och 2 veckor efter det är det 2 dagar pp Gelleråsen :rock

Insåg idag att jag MÅSTE byta framdrev! Kedjan kärvar som fan där! Men hinner inte lösa det innan Söndag så får ta det nästa vecka! Även om jag skulle få tag på ett drev imorgon vågar jag inte börja pilla på det utifall att nåt strular, då är Söndagen körd :huvet
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Haha! Den har hållit tätt det senaste :tummenupp

Han skulle sälja sin Panigale och köpa Monster igen :D Oså har han köpt en ny Motard! Han håller på :gnissla

Fan nu e det banåka på schemat
Kinnekulle på Söndag, 2 veckor efter det är det 2 dagar på Kinnekulle igen, och 2 veckor efter det är det 2 dagar pp Gelleråsen :rock

Insåg idag att jag MÅSTE byta framdrev! Kedjan kärvar som fan där! Men hinner inte lösa det innan Söndag så får ta det nästa vecka! Även om jag skulle få tag på ett drev imorgon vågar jag inte börja pilla på det utifall att nåt strular, då är Söndagen körd :huvet

Du byter ju hela drivpaketet isf.. Köra med dålig kedja/drev kan kosta mer än en bandag. Jag hade ringt s-racing och åkt dit och frågat om hjälp/köpt med fika om du inte kan de själv. Känns jävligt lurigt för dig och de andra deltagarna:7peta
 

Raderad medlem 61114

Guest
Fast jag byter ju inte kedja och bakdrevet om de inte är slitna, vilket de inte är :7peta

Efter lite smörj och justering av kedjan konstaterade jag att det inte låter så farligt längre. Men tar ändå och byter framdrev för säkerhets skull.
 

Raderad medlem 61114

Guest
Skulle vilja provlyssna på någon annans hoj hur det låter när man snurrar på hjulet när hojem står på depåstöd.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top