"Skitsnack & Fiskarhistorier"

sanntur skrev:
2090553 PINSAMT! Igår körde jag upp brevid firefly och tyson och vinkade.. MEN,
Det va en gul GSX-R och en R6:a..

Dom såg hur förvånade ut som helst, och jag får nog gå och kolla synen :rodnar

Kan vara en ständig oljedimma på visiret som stör synfältet :hihi
 
Efter ett antal samtal till diverse olika försäkringsbolag står det nu klart att jag kommer behålla min SV då det blir billigast :D
Så jag hämtar hem den i helgen =)
 
akora skrev:
2096941 Efter ett antal samtal till diverse olika försäkringsbolag står det nu klart att jag kommer behålla min SV då det blir billigast :D
Så jag hämtar hem den i helgen =)
Du sa ju att du redan sålt den?? Vad sa du till killen som hade köpt den?
:va
 
Cykla MTB för första gången på riktigt länge. Tog en sväng i herrestad skogen, riktigt skoj
 
Köra på sönd??

hej hej hej!!!
Någon körning på sönd em eller :va :va
tänkte se om någon gasar eller fikar ni ännu :hihi
 
Arons Mc skrev:
2156670 hej hej hej!!!
Någon körning på sönd em eller :va :va
tänkte se om någon gasar eller fikar ni ännu :hihi
Ta en tur till Kinnekulle jag och Peter skall dit iallafall.
Så kan du ju se att det inte är så farligt :hihi
 
Arons Mc skrev:
2156670 hej hej hej!!!
Någon körning på sönd em eller :va :va
tänkte se om någon gasar eller fikar ni ännu :hihi

Hade gärna kört men jag måste byta
drivpaket,trodde det skulle gå ett par mil till...

Peter
 
Jag e på torget kl.12 i alla fall..
Stannar till 12.15 för säkerhets skull...
Ska försöka skrapa ihop ett par till..
 
Last edited:
Jag kommer om vädret håller i sig. Ska försöka hinna med att tanka innan också,
 
Vädret verkar hålla i sig, jag sticker upp till garaget om ca 20 minuter, så är jag på torget runt 12
 
Idag fick jag en kanonfödelsedagspresent!
Så vill ni ha snygga bilder på era hojar är det bara att säga till...
 

Bifogat

  • kamera1.jpg
    kamera1.jpg
    103.6 KB · Visningar: 38
  • kamera2.jpg
    kamera2.jpg
    108.1 KB · Visningar: 49
Firefly skrev:
Idag fick jag en kanonfödelsedagspresent!
Så vill ni ha snygga bilder på era hojar är det bara att säga till...

Harregud! Där snackar vi fin present. Har du fyllt jämt eller? :tomten
Grattis i efterskott iaf!
 
Sanntur.. Hur gick det på besiktningen idag då...? Berätta.. :pannkyss
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top