Firefly
Sporthojsnörd
Har du den snyggast bilden i hög upplösning när det är dags så sitter du där som en smäck...Lucifer skrev:I år ska jag va med på framsidan!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du den snyggast bilden i hög upplösning när det är dags så sitter du där som en smäck...Lucifer skrev:I år ska jag va med på framsidan!!
Ja, vi får se... Men det kan ju inte vara bild på någon som sitter på en stillastående hoj. Det får ju vara lite action på framsidan...Wolfskin skrev:Man kan ta å göra ett kolage där alla e me på framsidan...
Lucifer skrev:Kan vi inte ta ett kort på när "ni" fikar på framsidan?![]()

Räknas en hamburgare och därefter en pommes (i Lysekil) så e jag en fikakille åxå!Firefly skrev:Den enda på detta forumet som fikar är Keith...![]()
I övrigt tror jag du fikar lika lite som Andreas, Rikard, Tomas och jag.
Den enda som är riktigt anti-fika är nog Sanntur...
Och då blir det ju Keith som får framsidan och inte du...![]()

Precis, så mycket fikar ungefär jag med...Lucifer skrev:Räknas en hamburgare och därefter en pommes (i Lysekil) så e jag en fikakille åxå!![]()

Mmmm... Jättekul....Andrej_24 skrev:lite colt ha ha

STATUS!Andrej_24 skrev:lite colt ha ha
Firefly skrev:Mmmm... Jättekul....
Han tyckte inte det var så kul direkt. Lite jobbigt med rättegång och sånt...

Tompalino skrev:Vad då för något? Vad kom det där citatet ifrån?![]()
Syftar du på han som lånade min hoj å körde en sväng på en åker för att sen dundra in i brandstationen?sanntur skrev:På tal om jordnötter, hur gick det för han som låna ut hojen, är det klart och dom fastställd??

Vem pratar du om? Syftar du på frånkörningen av polisen så var hojen ägd av Bike i trollhättan... Och killen friad om jag inte minns fel...sanntur skrev:På tal om jordnötter, hur gick det för han som låna ut hojen, är det klart och dom fastställd??
Lucifer skrev:Syftar du på han som lånade min hoj å körde en sväng på en åker för att sen dundra in i brandstationen?
Nej... han e fortfarande på fri fossing.....![]()

Firefly skrev:Vem pratar du om? Syftar du på frånkörningen av polisen så var hojen ägd av Bike i trollhättan... Och killen friad om jag inte minns fel...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |