"Skitsnack & Fiskarhistorier"

akora skrev:
Vart sticker vi då? jag är så äckligt sugen så det finns inte!!!
Vet inte varför, men jag är skit sugen på England :)
Är det tänkbart?
Kostar tydligen bara några hundra att ta färja från GBG
Huga, vänstertrafik... :gnissla
 
Tog en liten premiärtur i dag. +7 och lite sol duger väl. Hela 3 mil blev det nog i alla fall och det var inte fel alls! :)
 
p_pantern skrev:
....och regn 11 av 10 dagar
Värt att tänka på... Jag e på vad som helst. Hade i alla fall varit kul att komma ut sverige i alla fall. Vargskinnet ska inte med (får nog inte för tjejen) men det e nog bara bra. Vill inte behöva skrapa upp Keith på en raksträcka utanför det "pitoreska postkontoret på Herbestrasse!" :näsblod

Nån mer än jag å Akora som e på? :tomten
 
Andrej_24 skrev:
kul :tummenupp igår körde jag 30mil

Det är de rätta takterna! :tummenupp Då var ju min tur lite fjuttig...
SKULLE dock kört längre hela Tisdagen också som ju var ännu bättre väder på om inte mitt batteri hade varit stendött. Hmm, glömde sätta larmet i sparläge för ett par månader sen tydligen... Ledig hela dagen var man också... kul...
Ägnade den dagen åt batteriladdarinköp i stället, sånt klåperi ska aldrig upprepas, hojen måste vara redo när som helst, året om...
 
Va hemma å klämde på hojen lite idag... :yoparty

Satt på den å tokvarvade lite i garaget! :banana :banana
 
Lucifer skrev:
Va hemma å klämde på hojen lite idag... :yoparty

Satt på den å tokvarvade lite i garaget! :banana :banana
Jag var också hemma och starta hojen idag... :) Men jag tog mig även en liten sväng... :rock
Oförsäkrad och jävlig... :gnissla :hihi
 
Firefly skrev:
Jag var också hemma och starta hojen idag... :) Men jag tog mig även en liten sväng... :rock
Oförsäkrad och jävlig... :gnissla :hihi

Jag tänkte ta en tur jag med...i fredags var det ju i stort sett vårväder. Men usch fy blä, nu är det 2 dm snö ute :( Så det blir nog ingen tur för mig i helgen...
 
Firefly skrev:
Jag var också hemma och starta hojen idag... :) Men jag tog mig även en liten sväng... :rock
Oförsäkrad och jävlig... :gnissla :hihi

Din lilla spillevink! :7peta
Hålla på o ringa o retas så där, nu blev ju min abstinens ännu värre! :huvet
 
Wolfskin skrev:
Men jag var iaf först i år att göra en burnoff på torget... :arsele :arsele
Ja, synd bara att dy missade att lägga i växeln när du skulle göra det första gången :hihi :7peta

(Det kommer med på filmen...)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top