Video Skitskraj MC´s samlade filmer

mycket sköna filmer precis så skall man kör mc,, det skall vara kul o spännande annars kan man sitta i soffan o se på rr via tv,n

Tjena pojkar och flickor!
För några veckor sen var Skitskraj MC och Supermongosarna nere på Lelleträffen på gotland, så här såg vår delar av vår vecka ut! (Ja, går endast att kolla på datan, jäkla tuben och ska vara så copywrite-korrekt hela tiden)

Last edited:
Kör ni på gata eftersom alla parkeringar redan var tagna eller för allmänhetens skull?

Nä jag ber om ursäkt, förvisso är jag av typen som tenderar att vara lite väl självmedveten men ärligt talat förstår jag inte alls sånt här beteende, blir det inte bara pinsamt när det är så uppenbart exhibitionistiskt? :va

Vad ska man svara på detta? Det bor väl en liten attention-whore i oss alla :yoparty

Men exhibitionistiskt är nog det sista jag skulle vilja kalla mig själv med alla timmar nedlagda på en öde parkering i det tysta i sommar :tuttar

Var ganska svårt att sammanfatta PM2013 på tre minuter, men här är vår sammanfattning! Ett gäng skitskraja MC-åkare mötte upp ett retard och några hänsynslösa bikers för att göra gatorna i Västerås osäkra i samband med Powermeet 2013, enjoy!

Underbart :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...