Video Skitskraj MC´s samlade filmer

mycket sköna filmer precis så skall man kör mc,, det skall vara kul o spännande annars kan man sitta i soffan o se på rr via tv,n

Tjena pojkar och flickor!
För några veckor sen var Skitskraj MC och Supermongosarna nere på Lelleträffen på gotland, så här såg vår delar av vår vecka ut! (Ja, går endast att kolla på datan, jäkla tuben och ska vara så copywrite-korrekt hela tiden)

Last edited:
Kör ni på gata eftersom alla parkeringar redan var tagna eller för allmänhetens skull?

Nä jag ber om ursäkt, förvisso är jag av typen som tenderar att vara lite väl självmedveten men ärligt talat förstår jag inte alls sånt här beteende, blir det inte bara pinsamt när det är så uppenbart exhibitionistiskt? :va

Vad ska man svara på detta? Det bor väl en liten attention-whore i oss alla :yoparty

Men exhibitionistiskt är nog det sista jag skulle vilja kalla mig själv med alla timmar nedlagda på en öde parkering i det tysta i sommar :tuttar

Var ganska svårt att sammanfatta PM2013 på tre minuter, men här är vår sammanfattning! Ett gäng skitskraja MC-åkare mötte upp ett retard och några hänsynslösa bikers för att göra gatorna i Västerås osäkra i samband med Powermeet 2013, enjoy!

Underbart :)

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back