Skitfrän MC inbjuder till körning..

Aha! Jag förstod att det var nått lurt med dig!! :gnissla
:D

Jaså...det var väl därför jag hamnade sist hela tiden....ni trodde att det var för att jag kör sakta men med tanke på att frugan heter Bengt så kan det bero på att jag ville se allas rövar :D

Vänta nu...ridbyxor, flickvän som heter Bengt och en avatarbild som passar bättre på tidsskriften "Min Häst"....ser inte bra ut :gnissla

Får jag och min kompis Sixten åka med er i HD-klubben....vi kör en Kawa 125:a :D

Slutspammat för idag :tummenupp Sorry!!!

Nån som vet var det finns info om den där (MC-dagen) i Barkarby??:va Lät intressant...:hojbusa

Tackar!!!:tummenupp E de fler än jag och Pizzabagarn som ska dit:va Tror de blir en riktig hojhelg det där..:2cool

Jag får väl göra ett NYTT försök att få dit Skitsnack-MC, vore kul att åka ner och träffa lite annat folk oxå.:yoparty

Jag får väl göra ett NYTT försök att få dit Skitsnack-MC, vore kul att åka ner och träffa lite annat folk oxå.:yoparty

Det gör du rätt i Valrossi. :D (tänkte jag skulle få + poäng inför körningarna i U. Väsby):gnissla
Tror nog det blir svårt för mig denna dag, men jag ska göra ett försök.
Återstår att se. :yoparty

Men gärna PÅ om det löser sig. :tummenupp

Det gör du rätt i Valrossi. :D (tänkte jag skulle få + poäng inför körningarna i U. Väsby):gnissla
Tror nog det blir svårt för mig denna dag, men jag ska göra ett försök.
Återstår att se. :yoparty

Men gärna PÅ om det löser sig. :tummenupp

AHAAA..Samlar pluspoäng alltså.:yoparty

Tjohej!

Har inte riktigt koll på den helgen än men jag ska försöka boka in körning och komma upp till Nyköping! :tummenupp

Ehh.. behöver jag påminna om att jag sitter på IT-avdelningen. Vi har aldrig tråkigt. Vi gör ju vad vi vill *S* När vi inte har ngt att göra så läser vi andras mail etc.. *ironi*

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman