Skitfrän MC inbjuder till körning..

Ta med mamma vetja! Hon kan sitta på bönpallen. Vi uppmuntrar aktiviteter med äldre människor. Allt för hennes bästa! :näsblod

Hmm måste förstärka fjädringen på min lilla hoj först men när jag hade duken så fick hon åka med några meter! *s*

Fast den här gången får hon hålla sig till att fixa middag på kvällen! :-)

Lite probs här Johan, jag måste coacha småchipparna i ett basketslutspel på söndan. Tror inte de går så långt, lägger mig på tanken så fort vi är klara men kan nog inte ansluta innan lunch. Mailar mobbenr så kan du uppdatera mig på var ni är. Raggar upp nån annan som samlar ihop de 08:or som vill vara med.

See ya :)

Lite probs här Johan, jag måste coacha småchipparna i ett basketslutspel på söndan. Tror inte de går så långt, lägger mig på tanken så fort vi är klara men kan nog inte ansluta innan lunch. Mailar mobbenr så kan du uppdatera mig på var ni är. Raggar upp nån annan som samlar ihop de 08:or som vill vara med.

Tja,

Hehe, vilka oanade talanger du besitter! basketcoach!!!! :tummenupp
Maila mig på zoogarden@hotmail.com eller skicka PM här på sporthoj, så byter vi nummer.

Sen löser vi det där utan några problem. Lycka till med coachningen!

Okej. Då kör vi på de.. Fan, inte ens sovmorgon när man e ledig! Illa:tungan

Hej kommer ni skriva här vart det blir samling i 08 området? Vore ju kanon att få några att åka ner med! :-)

Hej kommer ni skriva här vart det blir samling i 08 området? Vore ju kanon att få några att åka ner med! :-)

Tja,

Jag kommer åka upp till sthlm eller södertälje, för att hämta en kille som ska övningsköra. Så om du/ni vill så kan vi ju ses någonstans däromkring?

En fråga! Hur många mil blir det ni ska köra ungefär? Håller på o köra in min hoj för hundra mila servicen..

En fråga! Hur många mil blir det ni ska köra ungefär? Håller på o köra in min hoj för hundra mila servicen..

Vi är inte klara med vilka vägar vi ska åka. Förmodligen bestämmer vi det på lördagkvällen efter att vi har åkt och rekat lite..

Senast vi hade körning så vart det väl ungefär 25mil har jag för mig. Skulle tippa på att det kanske blir något liknande?? Hur långt vill du åka??

Kollar man vädret på tv4 så verkar det bli riktigt kanon..:D

Ja, vi har ju bokat toppenväder :D

Vi testar med en samling här så får vi se hur många 08:or som dyker upp:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=154445

UNDERBART!!!! Kul att ni dyker ner!

Last edited:
Vi är inte klara med vilka vägar vi ska åka. Förmodligen bestämmer vi det på lördagkvällen efter att vi har åkt och rekat lite..

Senast vi hade körning så vart det väl ungefär 25mil har jag för mig. Skulle tippa på att det kanske blir något liknande?? Hur långt vill du åka??
Jag vill åka hur långt som helst :D fan vill ju med o gasa :yoparty mätaren står på 67 mil nu! så runt 30 till 40 mil vill man ju åka :)

Last edited:
Bangar tyvärr söndagens körning pga pyssel med båten.
På lördag kommer jag dock träffa vissa av er så jag är glad ändå :)

(Den egentliga orsaken till varför jag inte kommer är att jag inte fått tillbaka mitt skinnställ och har därför efter moget övervägande valt att stanna hemma som en följd av de goretexfetto-bilder som finns ute på nätet)

/Ilija

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...