Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:va e de där?
Bj.O.rn skrev:Det var helt naturliga orsaker visade det sig, en bortstötningsprocess helt enkellt.. Ramlagren är hör å häpna Engelska!
....
/B
abstruse skrev:Mitt tränade mek-öga --snip--
Goodstuff skrev:Det här är ju det mest motsägelsefulla i hela tråden, tots engelska lager i ett italienskt fullblod...
Teddy skrev:Det där är vanligt metallspån som arbeterna på monteringsbandet i Bologna stoppar i motorerna. Det är samma grej som hamburgervändarens hämd. Du vet väl att den som vänder hamburgarna på stekbordet på Mc Donalds brukar spotta på dem? Det gör han därför att han hatar att få skitpengar för ett skitjobb som ingen egentligen vill ha. Precis samma sak är det på Ducatifabriken i Bologna. De underbetalda arbetarna på monteringsbandet hatar att skruva ihop de pissdyra lyxhojarna som räkmackeglidande rikemanssöner köper. De pissar i tanken också.
abstruse skrev:O herregud! Först nu är det någon som hugger? Jag hade räknat med invändningar sekunden efter jag postade en dylik osanning av denna dignitet.![]()
Å jag som monterat Ducce-prylar på min rejser!Bj.O.rn skrev:Det var helt naturliga orsaker visade det sig, en bortstötningsprocess helt enkellt.. Ramlagren är hör å häpna Engelska!
/B
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026