Skit i oljan..

Flax att du hittade innan du började stoppa på allt godis, hade ju vart mindre roligt att upptäcka det på sviestad.

Helt klart flax.. Men skam den som ger sig, utanför min dörr låg idag när jag kom hem ett par flång nya lager, dom är lika Engelska dom... :rofl

/B

Bj.O.rn skrev:
Helt klart flax.. Men skam den som ger sig, utanför min dörr låg idag när jag kom hem ett par flång nya lager, dom är lika Engelska dom... :rofl

/B
Råck ån! :rock :hihi :Bugar

Va f-n... Stöder du inte din lokala Duccehandlare när du köper skitlager från england?? Svikare!! :D

Basse har f.ö lagt beslag på din shimssats sedan veckor tillbaka. Tror han shimsar hela länet just nu! :tummenupp

/Micke

Bj.O.rn skrev:

/B

EazyLiving skrev:
Va f-n... Stöder du inte din lokala Duccehandlare när du köper skitlager från england?? Svikare!! :D

Basse har f.ö lagt beslag på din shimssats sedan veckor tillbaka. Tror han shimsar hela länet just nu! :tummenupp

/Micke

Hähä.. nu var det snabb leverans det gällde, då finns bara ett ställe.. det vet du om.. du kan däremot gärna få forska reda på en svingaxel, är rädd för att gängorna inte går att rädda på min, dornet blev lite knas, å som vanligt satt axeljävlen fast som berget...

Bra att jag blev av med shimslådan förresten, då slipper jag, jag har inte tid..

/B

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back