Skit i oljan..

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Hittade detta härna när jag tappade ur oljan igår.. (hade glömt att jag inte hällde ur den i höstas..)

partikel.jpg

Motorn lyftes ur igår.. ska plockas isär i veckan... Borde alltså ha tappat ur oljan i höstas å inte nu! :huvet

/B

Det där är vanligt metallspån som arbeterna på monteringsbandet i Bologna stoppar i motorerna. Det är samma grej som hamburgervändarens hämd. Du vet väl att den som vänder hamburgarna på stekbordet på Mc Donalds brukar spotta på dem? Det gör han därför att han hatar att få skitpengar för ett skitjobb som ingen egentligen vill ha. Precis samma sak är det på Ducatifabriken i Bologna. De underbetalda arbetarna på monteringsbandet hatar att skruva ihop de pissdyra lyxhojarna som räkmackeglidande rikemanssöner köper. De pissar i tanken också.

Det var helt naturliga orsaker visade det sig, en bortstötningsprocess helt enkellt.. Ramlagren är hör å häpna Engelska!

lagerhelvete2.jpg

Här är min skadade kula, till skillad mot Majk da Bajk som har massvis!

lagerhelvete3.jpg

/B

Bj.O.rn skrev:
Det var helt naturliga orsaker visade det sig, en bortstötningsprocess helt enkellt.. Ramlagren är hör å häpna Engelska!
....

/B

Tänk hur det lät på Ducatis designkontor en gång i tiden:

"Grabbar, det är risk att vi får en livstid på vår ny 996'a som faktisk kan matcha en fransk småbil!!!!! Vad ska vi göra??
......"Chefen, jag vet!! Vi köper ENGELSKA lager! Då bör vi kunna sänka oss till en normal italiensk livslängd!!"

Goodstuff skrev:
Det här är ju det mest motsägelsefulla i hela tråden, tots engelska lager i ett italienskt fullblod...

O herregud! Först nu är det någon som hugger? Jag hade räknat med invändningar sekunden efter jag postade en dylik osanning av denna dignitet. :gnissla

Lugnt nu....

Så där ser det ut i de flesta motorer,japs också, dom är inte ett dugg bättre
Det finns ett undantag dock, amerikanskt blindarbete ......Hardlie Dainishson ..
Där kan du tom hitta verktyg, som inte passar någonstans på moroten...

Inte visste jag att du jobbade på Mcdonalds :hihi

Teddy skrev:
Det där är vanligt metallspån som arbeterna på monteringsbandet i Bologna stoppar i motorerna. Det är samma grej som hamburgervändarens hämd. Du vet väl att den som vänder hamburgarna på stekbordet på Mc Donalds brukar spotta på dem? Det gör han därför att han hatar att få skitpengar för ett skitjobb som ingen egentligen vill ha. Precis samma sak är det på Ducatifabriken i Bologna. De underbetalda arbetarna på monteringsbandet hatar att skruva ihop de pissdyra lyxhojarna som räkmackeglidande rikemanssöner köper. De pissar i tanken också.

abstruse skrev:
O herregud! Först nu är det någon som hugger? Jag hade räknat med invändningar sekunden efter jag postade en dylik osanning av denna dignitet. :gnissla

Jag tänkte inte hugga men så kände jag ett sting av medlidande och svalde betet.

Bj.O.rn skrev:
/B
Å jag som monterat Ducce-prylar på min rejser! :huvet

Italienskt hantverk med Engelska lager och Apstrutsen som mek, vad har du gjort för att förtjäna detta Björn, be om syndernas förlåtelse :död

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026