Skissad hoj

Är det TS som designat även detta mästerverk?

9795911905.jpg

Rätt fula teckningar!
Sen att det råkar vara en hoj gör varken till eller från.

Sätter mig i kväll/natt och ritar upp en till/ny hoj. Resultatet kommer imorgon under dagen tror jag:tummenupp

Hittade en gammal bild till från ungefär samma tidsepok. Inte helt färdig och färre/sämre detaljer men slänger upp den ändå:)

Tyckte den där röven var lite väl ghey, personligen gillar jag bajsande ko röven a'la gsxr 90 tal.

Kan du inte göra en sån :yoparty

Sätter mig i kväll/natt och ritar upp en till/ny hoj. Resultatet kommer imorgon under dagen tror jag:tummenupp

Hittade en gammal bild till från ungefär samma tidsepok. Inte helt färdig och färre/sämre detaljer men slänger upp den ändå:)

teckning2.jpg

Diggar hälskydden! kan man plocka bort dom och slåss med när det kniper? ser ut som knogjärn!!!! :yoparty

260px-Brass_knuckles.jpg

Last edited:
Har suttit med denna nu någon timma per kväll i 3 dagar, blev rätt bra tycker jag:tummenupp

teckning3modC-1.jpg

Last edited:
Snärtigt! Var snäll mot pöjken, era snorhyvlar! Det är inte lätt att vara liten..

Nu jävlar tar det sej!
Bra skissat! :)

:tummenupp Tack

Den såg väl hyffsad ut men fälgarna ser helt fel ut tycker jag. :3freak

Blev lite konstigt ja:va

Nice! Det var som fan:D
Lite blandning mellan Z1000 o duke/superduke tycker jag, fast coolare:tummenupp

Visste inte att du hade en nån här gay hobby vid sidan av, sitta o riiiita...det e ju jäVligt Manligt (med "tony rickardsson dialekt")

Hehe, tackar:tummenupp :)

Det är kanske lite gay men jävligt roligt, särskilt när man blir klar och man är nöjd med resultatet:tummenupp

Fråga Krillan om hans KTM som han hade börjat rita på:rolleyes: :gnissla

Back