Skissad hoj

Rita om men med lågprofildäck :)
Dessutom ser bakfälgen väl vek ut?

Jag tycker den ser ut som ett tyskt fighterbygge:pannkyss

Ja du var ju bättre på att rita än att göra knäskrapsfilmer och dansa filmer iaf, det ska du ha.

Proportionerna stämmer inte riktigt, men med lite träning kommer det se bättre ut. :tummenupp

Ja, nu var det ju som sagt för över 1 ½ år sen:tummenupp

Ja du var ju bättre på att rita än att göra knäskrapsfilmer och dansa filmer iaf, det ska du ha.

Haha, kul med folk som klagar utan att göra något kul själv :tummenupp Man får bjuda på sig själv:)

Vad säger den stora pöbeln, ska jag scanna in lite fler gamla teckningar eller är det för jobbigt för er?

Last edited:
Ja, nu var det ju som sagt för över 1 ½ år sen:tummenupp

Haha, kul med folk som klagar utan att göra något kul själv :tummenupp Man får bjuda på sig själv:)

Vad säger den stora pöbeln, ska jag scanna in lite fler gamla teckningar eller är det för jobbigt för er?

javisst för tusan, släng upp fler bilder:) finns alltid folk som klagar så det ska du inte bry dig om:tummenupp

såg på engång att de likna kawa z serien :tummenupp

Sätt upp den på ditt rum tillsammans med ditt handsvtryck i gipps, och sen kan du ge mamma den i julklapp och häng upp nyaste affichen till svampbobfyrkantfilmen där istället..
:tungan :tungan :tungan :tungan :tungan

Nä, skoja bara..
Skicka upp fler täckningar du.

Sätter mig i kväll och börjar rita upp en till/ny hoj. Resultatet kommer om några dagar tror jag:tummenupp

Resultatet finns i inlägg #49

Last edited:
Jag tycker att att vi ska göra det här till SH:s "Stora skiss tråden" så att ALLA kan lägga upp bilder på sina våta fantasi moddar på sina fantastiska (d)underverk utan att belasta PS snubbarna med taskiga mobil-bilder m.m. KOM IGEN NU FOLKET. VISA VÄRLDEN ERA SKISS SKILLZ.
(annars ringer jag till Göran P. och ber han ringa och skälla på er. UPPFATTAT?!)

Oj. Det blir bara tyskare och tyskare.
Rita in en bananröv där så är den fullbordad!

jaa precis... tror bestämt att det är zii djööminzz streetfighter "look" som stått som inspiration för denna teckning... tanken, motorn samt bromsok fram ser för övrigt ut att komma från en superduke, najs:tummenupp

Back