SKINNställ

Intervjun fick ju inte min bild av honom att bli bättre heller.
Dumb ass

Fy faan vad trött jag blir på alla IDIOTER som kör stunts och liknande utan skinnställ. :kocko Skulle det vara häftigt med totalt uppskrapad kropp??? :va Kan bara vara totala :pangihuve som inte kan lägga ihop ett och ett :dummer ...................skinn+asfalt= :näsblod :crash

De där gör sjukt ont,

gjorde själv en liknande sak som moppefucko, skulle slicka en kurva mod min reju drac, crosshjul, hade tagit den alla dagar tidigare, så varför skulle jag inte klara den den här dan tänkte jag och gasade fullt, tog kurvan 90grader i 70, fotpinnen drog i backen och ingen vikt fanns då kvar på däcken och bakhjulet släppte samtidigt som jag sladdade omkull i badbrallor och t-shirt, ärren syns än, hasade på underarmar och knän, klarade mej förvånansvärt bra ändå, bara skrapsår, små repor på hjälmen, ont gjorde de månda dagar efter, och jag har helt klart lärt mej nått av dej:

Däcken greppar mycket mer än man tror, tom. crossdäck.. :hihi

Med körkort nu 3 månader efter de där ska jag ha lärt mer lite mer och planerar att köra med släta däck vilket resulterar i bättre grepp ändå.. :P

Kan tillägga att jag hade full koll på trafik och allt, det ända var att jag överskatade min lilla moped lite. "Tänja på gränerna"

Ha ha ha! Vilken skön snubbe! Han grina säkert lite illa när kameran var avslagen, för det där gör ont!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back