SKINNställ

Intervjun fick ju inte min bild av honom att bli bättre heller.
Dumb ass

Fy faan vad trött jag blir på alla IDIOTER som kör stunts och liknande utan skinnställ. :kocko Skulle det vara häftigt med totalt uppskrapad kropp??? :va Kan bara vara totala :pangihuve som inte kan lägga ihop ett och ett :dummer ...................skinn+asfalt= :näsblod :crash

De där gör sjukt ont,

gjorde själv en liknande sak som moppefucko, skulle slicka en kurva mod min reju drac, crosshjul, hade tagit den alla dagar tidigare, så varför skulle jag inte klara den den här dan tänkte jag och gasade fullt, tog kurvan 90grader i 70, fotpinnen drog i backen och ingen vikt fanns då kvar på däcken och bakhjulet släppte samtidigt som jag sladdade omkull i badbrallor och t-shirt, ärren syns än, hasade på underarmar och knän, klarade mej förvånansvärt bra ändå, bara skrapsår, små repor på hjälmen, ont gjorde de månda dagar efter, och jag har helt klart lärt mej nått av dej:

Däcken greppar mycket mer än man tror, tom. crossdäck.. :hihi

Med körkort nu 3 månader efter de där ska jag ha lärt mer lite mer och planerar att köra med släta däck vilket resulterar i bättre grepp ändå.. :P

Kan tillägga att jag hade full koll på trafik och allt, det ända var att jag överskatade min lilla moped lite. "Tänja på gränerna"

Ha ha ha! Vilken skön snubbe! Han grina säkert lite illa när kameran var avslagen, för det där gör ont!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg