Skinnställ - Vinterinfettning - matt nyans

Men mitt smörjmedel är liksom inte vattnigt, det är som tjockt hårvax.
Jag är rädd att det ska klumpa sig i hålen.

Om du inte ens vågar smörja ditt skinnställ undrar jag hur du ska våga köra hoj? :va
Smörj, torka bort överflödigt fett, klart. Så, kila iväg nu.

Jag vet inte om jag törs?

Min biffiga ryggtavla skrämmer många, however you might find it slightly arousing ^^:krama

Meh, vafaan?
Jag smörjer väl in skiten då!
Men blir det fel kör jag i t-shirt och jeans hela jävla sommaren.

Lägg på tunnt lager lite försiktigt runt de små hålen. Du löser det, ingen större vetenskap att smörja stället.

Min biffiga ryggtavla skrämmer många, however you might find it slightly arousing ^^:krama

Lägg på tunnt lager lite försiktigt runt de små hålen. Du löser det, ingen större vetenskap att smörja stället.

En sista fråga då innan ni får gå tillbaka till ert flörtande;
Vad gör jag med lukten? Kommer stället lukta som balsamet sen (skit alltså) eller brukar den försvinna?

Stor bekymmer såhär innan säsongen drar igång? :D

Har man inga större bekymmer så får man väl ha små?
Nej men vafan? Jag vill väl inte smörja in skiten och sen inse att jag kommer få dras med lukten hela jävla sommaren när jag kunde gjort rätt från början? :dummer

Vad smörjer du ditt med då? @Spiido

Har man inga större bekymmer så får man väl ha små?
Nej men vafan? Jag vill väl inte smörja in skiten och sen inse att jag kommer få dras med lukten hela jävla sommaren när jag kunde gjort rätt från början? :dummer

Vad smörjer du ditt med då? @Spiido

Har du fortfarande inte smort stället??Den här tråden har potential! :D

Själv smörjer jag inte in skinnstället alls..vill ju att skiten ska torka ut o gå sönder någon gång inom 10 år så jag får köpa nytt! :banana

Har du fortfarande inte smort stället??Den här tråden har potential! :D

Finns det någon som är veligare än jag?
Osäkert.
Men nu funderar jag ju starkt på att byta till Ekols produkter i och med att min luktar skit!
Men vad ger det för fördelar att smörja in då?
Blir det lättare att rengöra? Mer vattentåligt?
Blir det dåligt av att utsättas för vatten om man inte smörjer in det?

Back