laidback
En fin avföring är bästa huvudkudden!
- Gick med
- 19 Dec 2010
- Hoj
- En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Jorå, till och med jag
har noterat att fler å fler (alla?) räserstjärnor har stället utanför stövarna/handskarna.
Nu undrar jag vad meningen är med detta? Har det nån säkerhetsmässig fördel eller är tanken bara att det ska se fränt ut?
Jag undrar också vad som gäller för gatknutten, blir den stackare som kommer med stället innanför utskrattad? Är det som att komma glidande med ett klart visir?
Eller oskrapade knäpuckar?
Eller nedfällda skjutspinnar?
Eller fegränder kvar på däcken?
För några år sedan snackade jag med en då ca. 20-årig kille om modet som gällde att man då skulle ha
brallorna hängande UNDER arslet!
Jag frågade vad vitsen med det var?
Han sa att "Det är ju snyggt föfan!"
Jag sa sa åt honom att "Haha, fyfaan va du kommer skratta åt dig själv om 15 år! Arslet utanför HOHOO..."
Det kanske är likadant med ställt ute/inne?
Förhoppningsvis (tycker jag) är det bara en snabbt övergående trend.
Eller i absolut värsta fall har jag blivit för gammal för att fatta hur tufft det är att ha stället utanför...
har noterat att fler å fler (alla?) räserstjärnor har stället utanför stövarna/handskarna.
Nu undrar jag vad meningen är med detta? Har det nån säkerhetsmässig fördel eller är tanken bara att det ska se fränt ut?
Jag undrar också vad som gäller för gatknutten, blir den stackare som kommer med stället innanför utskrattad? Är det som att komma glidande med ett klart visir?
Eller oskrapade knäpuckar?
Eller nedfällda skjutspinnar?
Eller fegränder kvar på däcken?
För några år sedan snackade jag med en då ca. 20-årig kille om modet som gällde att man då skulle ha
brallorna hängande UNDER arslet!
Jag frågade vad vitsen med det var?
Han sa att "Det är ju snyggt föfan!"
Jag sa sa åt honom att "Haha, fyfaan va du kommer skratta åt dig själv om 15 år! Arslet utanför HOHOO..."
Det kanske är likadant med ställt ute/inne?
Förhoppningsvis (tycker jag) är det bara en snabbt övergående trend.
Eller i absolut värsta fall har jag blivit för gammal för att fatta hur tufft det är att ha stället utanför...