skinnställ från handelsboden??

drzero

Yamaha For Power
Gick med
30 Mar 2003
Ort
skutskär
Hoj
Ducati Biposto -97
någon som äger eller ha provat något av dessa??

ska man köpa ett sånt eller ska man jaga ett bättre beg typ dainese m.fl??
 
om jag vore du skulle jag leta nått annat istället för handelsboden.. det enda som e bra med dom är ju priset.. inte så värst snygga är dom heller :3freak
 
Det finns en butik i växsjö och stockholm som har ungefär samma priser som handelsboden men minns fan inte url:en dit. Tror det heter nåt med Eagle
 
Therudeboy skrev:
Det finns en butik i växsjö och stockholm som har ungefär samma priser som handelsboden men minns fan inte url:en dit. Tror det heter nåt med Eagle
jag hittade det flyingeagle heter stället
 
handelsboden

drzero skrev:
någon som äger eller ha provat något av dessa??

ska man köpa ett sånt eller ska man jaga ett bättre beg typ dainese m.fl??
jag gar ett ställ från handelsboden och det tycker jag var prisvärt (basic suit), men det är klart det fnns ju snyggare ställ, för dem som vill posa på mcdonalds.
 
hermes skrev:
jag gar ett ställ från handelsboden och det tycker jag var prisvärt (basic suit), men det är klart det fnns ju snyggare ställ, för dem som vill posa på mcdonalds.
precis det jag funderade på att köpa!
 
Efter att ha tävlat två säsonger i HB' sportsuit så hade jag inte rekommenderat att tävlat i dom.. Dekoren ligger inte utanpå skinnet utan varje gång du skaver sönder en söm så öppnar du stället. Dessutom inbillar jag mig att sömmarna öppnas lite för lätt.

Inte för att jag skulle vara det minsta rädd för att använda stället på landsväg men på bana är det tråkigt att lämna in stället efter varje vurpa.
 
Last edited:
Jag köpte mitt ställ från handelsboden.
Inget fel på det men på det mesta annars tyvärr.
Lång leveranstid & otrevlig personal när man ringde & frågade varför inte stället kommit.
Kommer inte att handla där igen
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top