Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jovars, om de hade haft några damställ hemma, i rätt storlek, redan när man ringde och frågade efter dem, så: javisst!jezziiie skrev:2222656Det enklaste är väl att åka runt till olika MC-butiker och prova sig fram?
jezziiie skrev:2222656Det enklaste är väl att åka runt till olika MC-butiker och prova sig fram?
Maria1980 skrev:2219480Tvivlar?![]()
Butiken fick skicka efter mitt AXO från Italien, de tar inte hem så små storlekar annars... Det är i storlek 40 och om man ska översätta det till svenska mått så är det 32. Jag har 34 i vanliga fall & skinnställ ska ju sitta bra tajt.. Hade ett Daniese 42 (34) först, men det var för långt i benen...
Nästan rätt gissat, 156 cm & 46 kg...
anja skrev:2259228Ditt skinnställ är dessutom äckligt snyggt!![]()
Jag lyckades förresten pruta ner priset på mitt skinnställ med ett par tusenlappar, eftersom jag var den enda tänkbara kunden till det. Fast nu kommer jag knappt i det själv heller på grund av ihärdig styrketräning men behållen vikt.![]()
HenRRik skrev:2259286Någon av er som kan rekommendera ett damställ som faktiskt går att köra aktivt i? Gärna 2-delat. Stället som min sambo har nu sitter mkt bra osv på henne men är nästan omöjligt att göra annat än att sitta rakt upponer på hojen i. Hänga ut med kroppen o röva är ju ett måste när det börjar gå undan och det går helt enkelt inte! Så ett ställ med mkt stretch i!
Hon provade mitt Dainese Nitro GP o det är mkt rörligt, dock alldeles för stort. Så vi hittade ett i hennes storlek men Tjejjor o killar ser ju inte lika dana ut (som tur är) så det satt för hårt om benen och bröstkorgen.
några förslag?
174 o 70 kg
anja skrev:2259228Ditt skinnställ är dessutom äckligt snyggt!![]()
Jag lyckades förresten pruta ner priset på mitt skinnställ med ett par tusenlappar, eftersom jag var den enda tänkbara kunden till det. Fast nu kommer jag knappt i det själv heller på grund av ihärdig styrketräning men behållen vikt.![]()
HenRRik skrev:2259439Det lutar väl mer o mer åt ett helställ. men hon bor inte på banan och ett 2-delat är mer praktiskt när man stiger av och ska röra sig lite på benen.
HenRRik skrev:2260184Jo jag kör själv med helkalsong och måste medge att ibland hade jag viljat ha ett delat faktiskt. Hon är rätt bestämd på den punkten!
lorkan skrev:2260742Har du provat att åka några längre sträckor med helstället? Är det inte rätt öppet i halsen? Hur blir det med fartvinden på en längre sträcka?![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |