Raginaharjar
Fan ska man skriva här då??
Här kommer en riktig nybörjarfråga
Håller på och kikar på ställ för första gången och begutbudet är ju rätt stort.
Har sett att det finns "vanliga" skinnställ samt sk. motardställ. Vad är det för skillnad på dessa egentligen och hur undviker jag att köpa fel?
Kommer att åka sporthoj så snart kortet är klart och vill ju att det ska passa till det.
Vad för kläder samt hur mkt kläder har man under ställen? Dvs hur mkt "luft" ska det finnas i stället? Vad för kläder ska jag prova med? Antar att man har ngn form av underställ under. Jeans och skjorta känns ju inte helt rätt.
//Linus
Håller på och kikar på ställ för första gången och begutbudet är ju rätt stort.
Har sett att det finns "vanliga" skinnställ samt sk. motardställ. Vad är det för skillnad på dessa egentligen och hur undviker jag att köpa fel?
Kommer att åka sporthoj så snart kortet är klart och vill ju att det ska passa till det.
Vad för kläder samt hur mkt kläder har man under ställen? Dvs hur mkt "luft" ska det finnas i stället? Vad för kläder ska jag prova med? Antar att man har ngn form av underställ under. Jeans och skjorta känns ju inte helt rätt.
//Linus

Nu är stället slappt och nära på för stort så köp riktigt litet om du vill ha det ett tag! Halvställ skulle jag rekommendera om du inte ska hålla dig mest på bana.. Motardställ är för motarder.. annorlunda uppbyggt och passar inte riktigt till sporthoj. Lycka till