Jag och min polare(mr_ping) har varsin 450 EXC från 2004. Jag har dock en 525 motor från 05 i min ram. Men våra ramar är olika på vissa ställen, någon som ett svar på varför?
Skillnaden på ramen är det som är precis ovanför förgasaren, se bifogade bilder. På polarens ram (mr_ping) så är det en vanlig rund ram medans jag har något oval liknande. Varför?
Vi har också olika sving.
Skillnaden på ramen är det som är precis ovanför förgasaren, se bifogade bilder. På polarens ram (mr_ping) så är det en vanlig rund ram medans jag har något oval liknande. Varför?
Vi har också olika sving.