Skillnad på Pilot road, PR Trail och PR GT?

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
Triumph Tiger SE
Läser på nätet att det finns tre modeller på PR 4 men hittar inte vad det är för skillnad. Kör PR 3 idag är nöjd så jag vill inte byta märke men modell.
Har en Triumph Tiger som jag kör "aktivt" med men inte bana. Kör även ca 400 mil varje på touring med och utan passagerare.

Någon som vet skillnad och vad man borde byta till?
 
Verkar vara riktigt grymma däck. Skall lägga på sådana på min ninja men det blir inte förrän nästa sommar!
 
En vän bytte precis till PR4 fram och bak, bak blev det GT då inte vanliga fanns på lager, men han kör en något tyngre hoj också, VFR750 på en bit över 200 kg. Han blev i alla fall väldigt nöjd!
 
Jag är jättenöjd med "vanliga" PR4 jag också. Testat i kraftiga skyfall och solstekt asfalt utan att ha upplevt dem som minsta sliriga.
 
Jag kör också med Pilot Road (3 bak, 4 fram). Är otroligt nöjd och vill inte ha något annat.
 
Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Back
Top