Trippelåtta
Medlem
Någon här som har erfarenhet av att sicka sin hoj till Nya Zeeland?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trippelåtta skrev:2541186Någon här som har erfarenhet av att sicka sin hoj till Nya Zeeland?
Trippelåtta skrev:2547859Tack för det, vet inte riktigt om det är värt att skicka ner hojen eller köpa en här nere...men men alltid bra o kolla lite.
morecore skrev:2547891Jag kollade upp, åt en kund på mitt jobb, vad det skulle kosta att skicka en stor jävla duschkabin till mellan-afrika. Ringde runt som faaan, men blev lotsat till et litet-litet ställe i göteborg, som har hand om båtfrakt.
Det var så litet att jag nästan tyckte det verkade oseriöst. (sleten hemsida med bild på deras kontor = en fallfärdig kur i princip)
men de var iallafall trevliga. Det tog nån månad eller två typ, kostade 7800 + ev tullar m.m.
Så det finns möjligheter det tror jag. De gick inte så mkt på vikt, utan längd o bredd var viktigast....
Nej tyvärr! Letade som fasen men minns inte adressen, fick bara numret o hitade sen i efterhand deras hemsida. detta var i somras.Trippelåtta skrev:Kommer du i håg vad stället hette? adress?
Du har PMTrippelåtta skrev:2556582Tackar så mycket, ska slå en signal i nästa vecka.
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |