Sketsnack/Allmänt tjöt

Mascot Motor i Nässjö finns ju, Yamahaåterförsäljare men servar allt möjligt :)
Sen finns ju även MC-Proffsen i Jönköping, vet inte så mycket om dem och har ingen erfarenhet av dem dock.

Ok men nu är det så att jag inte kan fixa det själv. Eller har någon som har tid att hjälpa mig, därför jag frågade om någon känner till nåt bra ställe..

Mitt hojgarage i Hovslätt :hej

Varför förgasarrengöring? Går den ojämnt på något vis?

Olja och oljefilter då? Är det bytt nyligen?
Köp grejorna och kom över till mig så fixar jag det nån helg :tummenupp

Mer hjälpsamt än så blir det inte! Mr/mrs carrosj (vem du än är), palla dej till garaget och passa på att lära sej hur alt bara prata/umgås med trevligt folk. Detta är det fina med några människor här, man hjälps åt!

Hon har redan träffat den trevligaste här... ;) Som jag fattade det går den inte på tomgång ibland när man kommer fram till korsningen så dör den men inte alltid....

tja, jag ska åka till kinnekulle på bkk-kurs, behöver man byta ljuddämparn elr räcker det med att ha db-killer i så att den inte överskrider ljudnivån? har wings på hojen (

Last edited:
tja, jag ska åka till kinnekulle på bkk-kurs, behöver man byta ljuddämparn elr räcker det med att ha db-killer i så att den inte överskrider ljudnivån? har wings på hojen (

Klarar den 95 dec.?
Sätt i db-killern och ta med org.

Jag tror Wings är tystare än akra så det bör räcka med db-killer.
Men vill man vara snäll mot banägaren så kan man ju byta till original för den skull och bidraga till mindre buller. Dock lite större meck om man har helsystem.

Ja ni är så trevliga och hjälpsamma här så! :) Du kommer ju ihåg alldeles rätt Goffen! Det är 2 år sedan jag hade den inne på service också såg jag så det är väl dags!

ImageUploadedByTapatalk1397541171.079101.jpg
Börjar sakta likna en hoj igen.. Kommer säkert vara sysselsatt efter denna säsong också.

Dåligt med fina/bankittade BMW på blocket. S1000RR visar bara gathoj, söker man på banhoj kommer denna upp.
http://www.blocket.se/vi/52599846.htm
Hoppas du hittar vad du är ute efter! Kan tänka mej att du kapar några sekunder på banorna sen.
(orkade inte bläddra bak för att svara på rätt inlägg)

ingen aning om den funkar, har inte testat den heller, har dock en neoprenmask som man kan ha under hjälmen du kan få testa med om du vill ?!

aha då var de mer monteringen du ville testa istället för just neoprenmask grejen... :D

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!